وبلاگ / طرح های معماری / دفتر مرکزی DJI، واقع در شهر شنژن چین

دفتر مرکزی DJI، واقع در شهر شنژن چین

دفتر مرکزی جدید DJI، که شرکتی پیشرو در زمینه روباتیک در جهان است در شهر شنژن کشور چین در حال ساخت می باشد. این مجموعه با مساحت 160000 مترمربع شامل فضاهای تحقیق و توسعه و همچنین دفاتر و دیگر فضاهای عمومی است. هر یک از برج های این مجتمع 194 متر ارتفاع دارند. یکی از جنبه های چشمگیر این طرح اتصال دو برج توسط یک پل هوایی است. وجود این فضا به آنها کمک می کند تا فناوری پهپادی خود را به نمایش بگذارند.
 

 

 

 

 

 

 


در بالاترین قسمت حجم های معلق (بام های سبز) باغ های خصوصی برای لذت و استراحت کارکنان در نظر گرفته شده است. طبقات ساختمانی داخل حجم های شناور تعبیه گردیده اند. این حجم ها توسط خرپاهای بزرگ فولادی به هسته های مرکزی متصل می شوند. این نوع طراحی باعث ایجاد فضاهای بزرگ و بدون ستون از جمله آزمایشگاه های تست و بررسی پرواز پهپاد می شود. در عین حال، یک گالری نمایشگاه عمومی و همچنین یک سالن تئاتر برای رونمایی محصولات در طبقه همکف برج موجود می باشد. انتظار می رود ساخت این پروژه در سال 2021 پایان یابد.

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.fosterandpartners.com

www.arcrealestate.ir

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.