وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / خانه شناور 5.5 میلیون دلاری، میامی

خانه شناور 5.5 میلیون دلاری، میامی

ایده جاه طلبانه گروه Arkup برای ساخت یک خانه شناور به حقیقت پیوست و این خانه در میامی ساخته شده است. قیمت این خانه لاکچری 5/5 میلیون دلار آمریکا می باشد و رسما Arkup #1 (آرکوپ شماره 1) نامگذاری شده است. "آرکوپ شماره 1" یک خانه قایقی 2 طبقه به طول 22/9 متر و مساحت 404 مترمربع می باشد که توسط شرکت معماری هلندی Waterstudio.NL طراحی شده است. 

 

 

 

 

 

 

جالبترین ویژگی آن در مقایسه با سایر خانه های شناوری که تا به حال دیده ایم، پایه ها و ستون های هیدرولیکی آن است. این ستون ها را می توان برای تثبیت خانه تا عمق 6 متری مستقر کرد یا آن ها را از خط آب بالاتر برد تا از برخورد امواج جلوگیری شود و میزان تعمیر و نگهداری پوسته آن کاهش یابد. این شرکت همچنین اظهار می کند که این خانه تحمل مقاومت در برابر طوفان های شدید رده چهارم تا 250 کیلومتر بر ساعت را دارد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

طرح طبقه همکف آرکوپ شماره 1، پلانی باز دارد که سالن، فضای غذاخوری، آشپزخانه و یک حمام در آن قرار گرفته است. در طبقه بالا در مجموع چهار اتاق خواب قرار گرفته که هر کدام حمام اختصاصی خود را دارند. تکنولوژی های بسیار دیگری نیز در آرکوپ شماره 1 استفاده شده است از جمله یک مجموعه پنل خورشیدی 36 کیلو واتی و منبع های ذخیره باتری تا 1000 کیلو وات بر ساعت که شرکت آرکوپ می گوید برای تامین انرژی آن بدون نیاز به منابع خارجی کافی است. آب باران از سقف جمع آوری می شود و برای آشامیدن تصفیه می گردد. از گروهی از سیستم های ارتباطی نیز برای اینترنت، تلویزیون و رادیو استفاده می شود. 

 

 

 

 

 

"آرکوپ شماره 1" اولین قایق تفریحی برقی در جهان است که قابل سکونت می باشد. گروه آرکوپ قصد دارد در سال 2020 سه مورد دیگر از این قایق ها را نیز بسازد. این شرکت همچنین در حال بررسی امکان توسعه اقامتگاه های بوم گردی در خاورمیانه، آسیا و دریای کارائیب می باشد.

 

 

 


منابع:

www.arkup.com

www.newatlas.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.