وبلاگ / طرح های معماری / موزه هنرهای آمریکای لاتین (LAAM)، میامی

موزه هنرهای آمریکای لاتین (LAAM)، میامی

یک مجموعه دار خصوصی آثار هنری، که در زمینه هنرهای معاصر و مدرن آمریکای لاتین تخصص دارد، در حال گسترش گالری مشهور خود به یک موزه جدید به نام "موزه هنرهای آمریکای لاتین" (LAAM) می باشد. او از دفتر معماری FR-EE دعوت کرده است تا کار طراحی اولین پایگاه برای موزه در میامی را به عهده بگیرد. پس از ساخت، موزه LAAM میزبان مجموعه ای از هنرهای معاصر شامل آثار هنرمندانی از قبیل دیِگو ریوِرا، فرناندو بوتِرو، ویفردو لام، روبرتو ماتا، روفینو تامایو در میان سایر آثار خواهد بود. هدف آن است که موزه LAAM به یکی از مهمترین نهادها برای نمایش این هنر در آمریکا تبدیل گردد.  

 

 

 

در طراحی این ساختمان از بخش های مختلف کامپوزیت شهری میامی الهام گرفته شده و طرح کلی شهر به هریک از چهار طبقه آن شکل داده است. طراحی موزه LAAM بر مزایای معماری منطقه گرمسیری از جمله گردش هوای طبیعی، دسترسی به فضاهای باز، شاخ و برگ درختان و حضور دریا و خورشید، تاکید دارد. طبقات تراس های گسترده ای ایجاد می کنند که مرز میان فضای داخلی و خارجی را محو کرده و این فضاها را به "باغ های مجسمه ای" تبدیل می کنند که آثار هنری را در فضای باز به نمایش خواهند گذاشت. 

 

 

 

 

طبقات مختلف ساختمان نشان دهنده برنامه LAAM هستند. طبقه اول به هنرمندان جوان و تازه کار اختصاص خواهد یافت. طبقه دوم برای نمایشگاه های موقت خواهد بود. طبقه سوم منتخبی از 600 اثر هنری یک مجموعه دائمی را به نمایش خواهد گذاشت و در نهایت در بالای ساختمان یک رستوران قرار خواهد گرفت. موزه LAAM نه تنها بستری منعطف برای ترویج و نمایش هنر معاصر و مدرن آمریکای لاتین بلکه بهترین سفیر آن در میامی نیز خواهد بود. مکانی که در آن هنرمندان جوان و تازه کار شرایط و فضای مناسبی را پیدا می کنند که گردشگران و افراد محلی قادر خواهند بود تا پروپوزال های هنری جدید را کشف کنند و طرفداران این شانس را خواهند داشت که به کشف یکی از جاه طلبانه ترین کلکسیون های هنر آمریکای لاتین بپردازند. 

 

 

 


منابع:

www.fr-ee.org

www.designboom.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.