وبلاگ / طرح های معماری / برج سنترال پارک، نیویورک

برج سنترال پارک، نیویورک

"برج سنترال پارک" واقع در شهر منهتن، توسط دفتر معماری Adrian Smith + Gordon Gill طراحی شده است و با ارتفاع 472 متر به عنوان بلندترین ساختمان مسکونی جهان شناخته می شود. این برج 131 طبقه ای، نقشه های معماری و چشم اندازهای فوق العاده ای خواهد داشت. فضاهای باشکوه زندگی و سرگرمی در گوشه و کنار اقامتگاه ها به صورت استراتژیک قرار گرفته اند تا میزان چشم اندازهای متعدد پانوراما و چشم اندازهایی به وسعت شهر را به حداکثر برسانند. عناصر سازه ای با احتیاط و دقت در میان واحدهای مسکونی واقع شده اند که نتیجه آن داشتن پنجره هایی از کف تا سقف، چشم اندازهایی فوق العاده و چیدمان هایی دلپذیر شده است. شرکت معماری Rottet Studio از تگزاس، فضاهای داخلی این پروژه را طراحی کرده است. 

 

 

 

 

نمای بیرونی صیقلی این برج ترکیبی از مصالح شامل شیشه و فولاد ضد زنگ با نمایی براق می باشد که سبب برجستگی و تمایز آن نسبت به آجرکاری های مجاورش می شود. از ارتفاع 91 متری به بالا، حجمی به صورت کنسول در ضلع شرقی ساخته شده است تا برای ساکنین منظره ای رو به پارک به ارمغان آورد. در مجموع، این آسمان خراش 179 واحد مسکونی خواهد داشت که از طبقه سی و دوم ساختمان شروع می شوند. این واحدها دو تا هشت خوابه خواهند بود و مساحتی بین 133 مترمربع تا بیش از 1626 مترمربع خواهند داشت. ساکنین به مجموعه ای از امکانات لوکس به نام "کلوپ سنترال پارک" دسترسی خواهند داشت که در داخل برج و به صورت خصوصی فراهم شده اند.     

 

 

 

 

 

 

"کلوپ سنترال پارک" مکان های اقامتی کاملا لوکس و برگزیده ای در فضایی به مساحت تقریبی 4600 مترمربع در سه طبقه فراهم کرده است که هر یک از این مکان ها تجربه ای منحصر به فرد همراه با خدمات پنج ستاره ارائه می کنند. در این میان، محوطه ای بزرگ در فضای باز وجود دارد که شامل یک استخر شنا، تخت های آفتابگیر، باغ ها و فضاهای غذاخوری می باشد. در داخل برج، یک استخر شنای باریک، بار سیگار، اتاق غذاخوری خصوصی، یک سالن رقص بزرگ، مرکز تناسب اندام، زمین بسکتبال، زمین اسکواش همراه با سوئیت های کنفرانس، زمین بازی کودکان و یک اتاق نمایش وجود دارد.   

 

 

 


منابع:

www.smithgill.com

www.dezeen.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.