وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / GMC هامر EV: وانت چهار در با 1000 اسب بخار

GMC هامر EV: وانت چهار در با 1000 اسب بخار

EV یک خودروی برقی لاکچری و مناسب آفرود است که توسط شرکت GMC تولید می شود. برند هامر(مدل بنزینی)، که در سال 2010 متوقف شد، در معرفی آنلاین گفته بود که در تاریخ اکتبر 2020 باز می گردد. هامر EV در مدل یک وانت (SUT)  تولید می شود و گفته شده که نسخه (SUV) آن هم در سال 2021 معرفی می شود. این هامر کاملاً مدرن دارای قابلیت فرمان پذیری چهار چرخ می باشد. از ویژگی دیگر این خودرو می توان به قابلیت Crabwalk (حرکت خرچنگی) اشاره نمود که چرخ های عقب را هم زاویه با چرخ های جلو با سرعت کم حرکت می دهد که در برخی شرایط قدرت مانور را بهبود می بخشد. جنرال موتورز تخمین می زند که  نسخه سه موتوره این خودرو فقط به 3 ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت  100 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد، عددی که باعث شرمساری خودروهای اسپرت می شود و تقریباً با زمان 2.9 ثانیه شتاب سایبرتراک تسلا برابری می کند.

 

 

باتری های Ultium شرکت GM، فقط با 10 دقیقه شارژ، انرژی لازم برای طی کردن مسافت 160 کیلومتر را به این خودرو می دهد. GMC هنوز اندازه باتری را اعلام نکرده است، اما پک باتری (بسته 24 ماژولی و دابل استک) این خودرو محدوده تخمینی مسافتی بیش از 560 کیلومتر را ارائه می دهد. اولین هامر برقی قابل خرید (نسخه Edition 1) دارای قیمت 112 هزار دلار می باشد که در سال 2022 وارد خط تولید می شود. نسخه Edition 1 دارای سه موتور الکتریکی با قدرت 1000 اسب بخار است و به طور کامل با بسته Extreme Off-Road همراه است که شامل لاستیک های 35 اینچی برای گل و لای، صفحه های زیر خودرو و "Rock Slider" می باشد. در پاییز 2022، یک سال پس از عرضه اولیه هامر، نسخه ای با قیمتی نزدیک به 100 هزار دلار به نام EV3X با پیشرانه سه موتوره، سیستم تعلیق هوای تطبیقی، حالتWatts to Freedom ، Crabwalk و بردار گشتاور فعال وارد بازار می شود. در آخر در بهار 2023، هامر EV2X  با قیمتی نزدیک به 90 هزار دلار عرضه میگردد که Crabwalk، سیستم تعلیق هوای تطبیقی و سیستم انتقال قدرت الکتریکی دو موتوره را ارائه می دهد. نسخه آخر هم با نام EV2، با مدل پایه دو موتوره در بهار 2024 عرضه خواهد شد که در آن از بسیاری از ویژگی های آفرود EV2X چشم پوشی شده است تا به قیمت پایه ای نزدیک به 80 هزار دلار برسد.

 


منابع:

Gmc.com

Wikipedia.org

Techcrunch.com

Caranddriver.com

Motor1.com

Cnbc.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.