هتل داد، یزد

 

هتل داد یادگاری هشتاد ساله است که در مرکز تاریخی شهر ۳۰۰۰ ساله یزد در بافت قدیم و در مجاورت آثار شناخته شده میراث فرهنگی مانند آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیرچخماق قرار گرفته است. پیوند کاهگل و آجر که از قدیمی ترین مصالح مورد استفاده کویر نشینان بوده است به همراه قوس ها، طاق نماها و نورگیرهای بسیار زیبا در گوشه گوشه بنا از جلوه های معماری این هتل است. هتل داد دارای 90 باب اتاق یک تخته، دو تخته ، سه تخته، اتاق های متصل به هم، اتاق مخصوص عروس و داماد و اتاق های VIP با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن می باشد.

این هتل دارای تالارهای مختلف جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم می باشد. سونا و جکوزی، پارکینگ سرپوشیده، کافی نت و خدمات تور از دیگر خدمات رفاهی این هتل می باشد. این هتل ۴ ستاره از سال ۱۳۸۶ شمسی در حال بهره برداری می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

Dadhotel.com, Blog.safarme.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.