وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / مجموعه چند منظوره رویال آتلانتیس، واقع در دبی

مجموعه چند منظوره رویال آتلانتیس، واقع در دبی

مجموعه چند منظوره رویال آتلانتیس برای همیشه چشم انداز دبی را تغییر خواهد داد. در این پروژه مدرن، لاکچری و متمایز که در قسمت هلالی شکل The Palm و در کنار مجموعه آتلانتیسِ معروف واقع شده است، یک سبک زندگی خاص همراه با منظره اقیانوسِ بیکران، فضای سبز، و همچنین مناظر دیدنی 360 درجه همگی در یک معماری خلاقانه ارائه شده اند.این مجموعه 795 اتاق و سوئیت مهمان و همچنین 231 اتاق اقامت هتلی ارائه می دهد. همچنین این هتل دارای باغ های خصوصی، استخرهای پلکانی، استخر های مشرف به خلیج فارس و خط افق دبی، یک مرکز تناسب اندام پیشرفته و مراکز درمانی آبگرمِ مدرن خواهد بود. رویال آتلانتیس منحصراً میزبان رستوران هایی خواهد بود که توسط آشپزهای مشهور بین المللی اداره می شوند. این مجموعه که در حال آماده سازی برای نمایشگاه 2020 دبی می باشد، یکی از بزرگترین پروژه های دبی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنت هاوس ها در رویال آتلانتیس نهایت یک زندگی لاکچری به حساب می آیند. با بکارگیری اوج ظرافت در واحد های مسکونی، هر پنت هاوس دارای چشم اندازهای دیدنی و بی نظیر از خلیج فارس و خط آسمان دبی می باشد. هر یک از پنت هاوس ها دارای تراس وسیع، استخرهای بزرگ، غذاخوری مجلل و نشیمن های خانوادگی بزرگ و همچنین فضاهای ویژه ای برای سرگرمی می باشند. طراح داخلی اهل پاریسِ این مجموعه (سیبیل دی مارگری)، با هنرمندان خلاق برای کارهای ظریف دستی همچون نساجی، گلدوزی معماری، چرم تراش خورده دستی و ساخت قطعه های ظروف چینی همکاری کرده است.

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.atlantis.com

www.theroyalatlantisresidences.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.