وبلاگ / طرح های معماری / برج مرکز مالی بین المللی Founder، واقع در ووهان چین

برج مرکز مالی بین المللی Founder، واقع در ووهان چین

شرکت Aedas برج مرکز مالی و اعتباری بین المللی Founder را واقع در ووهان چین طراحی کرده است. اساس طراحی این برج اداری، نمای پیچشی آن می باشد که از دو اژدهای سر به فلک کشیده الهام گرفته شده است. مفهوم و بازتاب عناصر تاریخی، با چنین ویژگی هندسی به خوبی نشان داده شده است. ساختار آتریوم منحصر به فرد این برج به منظور ایجاد تمرکز بصری و افزایش ارزش فضای تجاری با فرم آن ادغام شده است. این پروژه به این منظور طراحی شده است تا یک اثر فاخر و برجسته در شهر ووهان باشد. این دو ساختمان بزرگ دارای فضاهای اداری درجه A، آپارتمان های مجهز و واحدهای مسکونی می باشند. برج 240 متری در طبقات فوقانی خود دارای لابی و عرشه ای بزرگ با منظره بی انتهای آسمان و شهر می باشد.
این پروژه برنده جوایزی از قبیل جایزه معماری مستر پرایز 2019، جایزه طراحی معماری Tall Buildings، جایزه International Property سال 2018، جایزه Asia Pacific Property سال 2018، جایزه 5 ستاره بهترین معماری بلند مرتبه تجاری چین و بهترین تجاری بلند مرتبه Asia Pacific می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.aedas.com

www.architectureprize.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.