وبلاگ / طرح های معماری / برج اِسپایرال (مارپیچ)، نیویورک

برج اِسپایرال (مارپیچ)، نیویورک

ساختمان "اِسپایرال" (به معنای مارپیچ) یک برج شیشه ای 65 طبقه ای است که به عنوان بخش قابل توجهی از طرح توسعه چند منظوره اراضی هادسون در ضلع غربی منهتن آمریکا ساخته خواهد شد. طراحی این برج 306 متری برگرفته از هردو سبک طراحی تاریخی و معاصر می باشد. اِسپایرال که توسط دفتر معماری BIG طراحی شده، ترکیبی از طرح کلاسیک زیگورات آسمان خراش های قدیمی با تناسبات باریک و طراحی کارآمد ساختمان های بلند مرتبه مدرن می باشد. این برج هم اکنون در حال ساخت است. 

 

 

 

 

 

 

باغ های آبشاری برج به عنوان "تکامل فضای کاری اشتراکی، مدرن و  پایدار" در نظر گرفته می شوند. تراس ها در هر طبقه با یک حرکت مارپیچی بالا می روند تا مسیر سبز پیوسته و منحصر به فردی را خلق کنند که به دور نمای برج می پیچد و برای هر یک از ساکنین دسترسی آسانی به فضای باز فراهم می کند.  

 

 

 

 

 

 

این ساختمان فضاهای اداری متصل و پایدار با درجه کلاس A، با مساحت 264775 مترمربع خواهد داشت. تریبون 6 طبقه ای بنا دارای فضای خرده فروشی با مساحت کلی تقریبا 2500 مترمربع همراه با یک تراس بزرگ در طبقه هفتم خواهد بود. ارتفاع سقف در لابی ساختمان به 9 متر می رسد. برای مستاجرانی که تمایل دارند چندین طبقه را پوشش دهند، می توان کف طبقات را باز و سازگار کرد. این قابلیت، جایگزینی برای آسانسور است و از این رو همکاران را به فعالیت بدنی و تعامل بیشتر با یکدیگر تشویق می کند. 

 

 

 

 


منابع:

www.big.dk

www.dezeen.com

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.