وبلاگ / طرح های معماری / برج "بیشاپزگِیت 22"، لندن

برج "بیشاپزگِیت 22"، لندن

برج 62 طبقه ای "بیشاپزگِیت 22" که توسط دفتر معماری PLP Architecture طراحی شده، بلندترین برج در قلب منطقه مالی و تجاری لندن است. دفتر معماری PLP برای مدلسازی هر ده سانتی متر از ساختمان و تاثیری که می توانست بر جریان های باد بگذارد، با مهندسینی از Formula 1 همکاری کردند. مهندسین سایبان هایی در مقیاس بزرگ (مشابه آنچه در پشت اتومبیل مسابقه ای تعبیه می شود) با استفاده از  فولاد، شیشه و بتن مسلح با عملکرد فوق العاده بالا ساختند تا بر جریان باد غلبه کند. آن ها 23 طرح مختلف را امتحان کردند تا بهترین طرح را انتخاب کنند. این برج هم اکنون در حال ساخت است.   

 

 

 

 

 

 

 

"بیشاپزگیت 22" با مساحت 202000 مترمربع، از درب جلویی تا نمای شیشه ای و هرآنچه در این میان است، به تکنولوژی هوشمند مجهز شده است. نمای ساختمان به خوبی تنظیم شده است تا آخرین پیشرفت های تکنولوژی را در برگیرد. شیشه ها با داشتن میزان آهن کمتر از حد معمول، 60% نور بیشتری نسبت به شیشه های استاندارد به ساختمان وارد می کنند. یک سیستم امنیتی بیومتریک با استفاده از نرم افزار تشخیص چهره می تواند دسترسی به ساختمان را به صورت خودکار فراهم کند یا از آن جلوگیری نماید. کارمندان داخل ساختمان می توانند با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی ساختمان همه چیز را از دمای محیط تا میزان روشنایی وارد شده از پنجره ها و همچنین رزرو اتاق های جلسه و... را کنترل نمایند. 

 

 

 

 

 

این ساختمان یک "دهکده عمودی" است که برای پشتیبانی از 12000 ساکنین آن ساخته شده است. سالن ورودی یک سرسرای چند طبقه ای است که به عنوان یک گالری هنری همراه با نمایشگاه های موقت هنری عمل می کند. پارک دوچرخه آن همه چیز از 1699 جای پارک گرفته تا دوش و رختکن دارد. بازار موجود در طبقه دوم، انواع غذاهای تازه و آشپزخانه های دایر، مجالس و یک تراس خارجی دارد. صرافی موجود در طبقه هفتم با ارتفاع سقف دو برابر، فضایی برای استارت آپ های واجد شرایط، فضای کار مشترک، سوئیت های چند رسانه ای، اتاق های جلسات و امکاناتی برای شبکه بندی و برپایی رویداد ها ارائه می کند.

 

 

 

 

 

باشگاه برج یک دیوار صخره نوردی شیشه ای با ارتفاع دو برابر و آموزش های تخصصی دارد. فضای Retreat در طبقه 41، ارائه کننده خدمات مربوط به سلامتی و آرامش، یوگا و پیلاتس است. در طبقه 57، The Club به ساکنین این فرصت را می دهد که از مشتریانشان در یک اتاق کوچک یا در یک اتاق کنفرانس پذیرایی کنند. در نوک برج، 5 طبقه رستوران و بار همراه با تراس خارجی و بلندترین گالری تماشا در لندن (آزاد برای عموم)، تجربه جدیدی از شهر را به ارمغان می آورند.

 

 

 

 


منابع:

www.plparchitecture.com

www.wired.co.uk

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.