وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / آرتورا 2021: خودرو جدید هیبریدی مک لارن

آرتورا 2021: خودرو جدید هیبریدی مک لارن

مک لارن آرتورا یک خودرو اسپرت است که توسط شرکت خودروسازی انگلیسی مک لارن، طراحی و ساخته شده و قرار است از سال 2021 تولید شود. مک لارن با ابرخودروی هیبریدی خود به نام آرتورا آینده ای از عملکرد بالا را جامه عمل پوشانیده است. این خودروی موتور وسط دو نفره جدید که به تازگی معرفی شده است، بر روی یک پلتفرم سبک جدید سوار است. آرتورا همچنین اولین مک لارنی است که با معماری جدید (MCLA) ارائه میگردد، و گفته می شود سبک تر از ساختار قبلی است. همانند همه ی مک لارن ها بدنه آرتورا دارای دریچه های برجسته هوا و دربهای قیچی است. همچنین فضای داخلی بهتر و جادارتری نسبت به مدل 720S  داشته و دارای چندین ویژگی مربوط به راحتی و همچنین کمک راننده است.
 

 

در قلب آرتورا یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو V6 جدید با 577 اسب بخار قدرت و 585 نیوتن متر گشتاور قرار دارد. 94 اسب بخار قدرت از سیستم پلاگین هیبریدی تامین می شود. موتور الکتریکی مجهز به باتری 7.4 کیلووات ساعت امکان رانندگی به مسافت 30 کیلومتر تنها با نیروی الکتریکی را در اختیار شما قرار میدهد. کل خروجی ترکیبی 671 اسب بخار و 720 نیوتن متر است. موتور تمام آلومینیومی آن دارای زاویه جانبی 120 درجه است که در نوع خود اولین موتور V6 تولیدی در جهان می باشد. این زاویه برای قرار دادن دو توربوشارژر در میان V موتور است. نیرو از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته دو کلاچه کاملاً جدید به چرخ های عقب ارسال می شود. خط قرمز دورموتور آن نیز 8500 دور در دقیقه است. طبق گفته مک لارن، آرتورا می تواند در 3.0 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، در 8.3 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد و می تواند حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت را بدست آورد و 400 متر را در 10.7 ثانیه طی کند.

 


منابع:

Mclaren.com            Designboom.com

Caranddriver.com     Topgear.com

Motortrend.com        Evo.co.uk

Wikipedia.org            Autocar.co.uk

Autoexpress.co.uk    Cnet.com

Toptenteh.com

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.