پورشه 911 GT3

پورشه 911 GT3 یک مدل مسابقه ای از سری خودروی اسپرت پورشه 911 است. خودرویی که در مجموعه مدل های مسابقه ای  (High Performance) بوده و با مدل 911 Carrera RS در سال 1973 آغاز به کار کرده است. مدل قدیمی GT3 که در سال 1999 معرفی شد، نام خود را از گروه GT3 (FIA) دریافت کرده است. این مدل برای رقابت در مسابقات طراحی شده بود. مدل جدید 911 GT3 از همان فرمول آشنای قبل، موتور تنفس طبیعی، استفاده از مواد سبک وزن و نیروی رو به پایین نیز پیروی می کند. همچنین همانند نسل های قبلی، این مدل با جدیدترین اتومبیل مسابقه ای 911 GT3 Cup هم تراز است. مهندسان برای کاهش وزن خودرو، بیشتر قطعات فلزی را با پلاستیک تقویت شده و الیاف کربن سبک تر، در قسمت هایی مانند کاپوت، دکلید عقب و بال عقب جایگزین کردند. همانطور که انتظار می رفت، بال عقب از پایه هایی شبیه به گردن قو "swan-neck" برخوردار است.

 

 

در موتور پورشه 911 GT3 جدید توربوشارژ وجود ندارد. این مدل هنوز هم به یک موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی و تخت شش سیلندر مجهز است که برای تولید 510 اسب بخار قدرت و 470 نیوتن متر گشتاور مناسب بوده و در مقایسه با خودروی نسل قبل 10 اسب بخار بیشتر تولید می کند. خریداران می توانند جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دو کلاچه را انتخاب کنند. جعبه دنده 7 سرعته گزینه سریعتری است و به خودرو کمک می کند تا در مدت 3.2 ثانیه از 0 تا 100 شتاب بگیرد. حداکثر سرعت این خودرو 315 کیلومتر بر ساعت است. همچنین پورشه  GT3زمان 6: 59.927 را در پیستNürburgring  ثبت کرده که 17 ثانیه سریعتر از 991 GT3 می باشد.

 


منابع:

Porsche.com

Autocar.co.uk

Carwow.co.uk

Motortrend.com

Robbreport.com

Driving.ca

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.