رنو ترزور

رنو ترزور یک خودرو مفهومی برقی دو نفره با قابلیت های هوشمند اتوماتیک است که توسط رنو ساخته شده است. این مدل که در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 رونمایی شد، جایزه زیباترین خودروی مفهومی سال 2016Festival Automobile International را به دست آورد. انتظار می رفت این خودرو تا سال 2020 به یک محصول تجاری تبدیل شود. بر روی قسمت جلوی رنو ترزور یک ورودی هوا به شکل لانه زنبور وجود دارد که با ساختار عقب بدنه آن هماهنگ است. در سمت راننده، درب باک سوخت با یک نشانگر سطح شارژ جایگزین شده است. در قسمت عقب نیز دارای یک چراغ لیزری با نور قرمز می باشد. رنو  ترزور به گونه ای طراحی شده که شما را به عبور از درگاه ورودی و ورود به قسمت سرنشینان خود دعوت می کند. ظاهر اسپرت و حساس درب های خودرو به واسطه چرم قرمز رنگ ستون فوقانی بدنه مورد تاکیید قرار گرفته است. هنگام ورود به داخل خودرو، تکیه گاه های سر، به طور خودکار به عقب برمی گردند و شما را به داخل خودرو دعوت می کنند.

 

 

این خودرو دارای یک موتور الکتریکی است که 260 کیلووات (349 اسب بخار) و 380 نیوتن متر (280 پوند) گشتاور قدرت دارد و به خودرو اجازه می دهد تا در کمتر از چهار ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) برسد. این خودرو دارای دو پک باتری با سیستم های خنک کننده مستقل است که با ورودی های هوا به شکل لانه زنبوری در جلو خودرو بهینه تر شده است. این ماشین دارای سیستم بازیابی انرژی با استفاده از ترمز است که از فناوری سیستم ذخیره انرژی قابل شارژ (RESS)، در خودروهای فرمول E برگرفته شده است. ضریب درگ این خودرو 0.22 است که آن را به یکی از آیرودینامیک ترین خودروهای جهان تبدیل می کند. با روشن شدن حالت رانندگی اتوماتیک، رنگ نور خارجی خودرو تغییر می کند.

 


منابع:

Renault.co.uk

Wikipedia.org

Renault.com

Topgear.com

Autocar.co.uk

Caranddriver.com

Theverge.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.