وبلاگ / طرح های معماری / پروژه Tours DUO، پاریس

پروژه Tours DUO، پاریس

ژان نوول موفق به کسب تاییدیه برای طراحی پروژه "Tours DUO" در پاریس شده است. این پروژه چند منظوره قرار است در سایت صنعتی سابق در حاشیه رود سن در منطقه Paris Rive Gauche ساخته شود و به "بهترین محل برای حوزه کاری املاک و مستغلات" تبدیل گردد. این طرح از دو برج تشکیل شده که به صورت V نامتقارن نسبت بهم قرار گرفته اند؛ یک برج 180 متری با 39 طبقه شامل دفاتر اداری، سالن اجتماعات، رستوران های بزرگ و فروشگاه های خرده فروشی در طبقه همکف و برج دیگر با ارتفاع 125 متر و 28 طبقه دربرگیرنده یک هتل (با 139 اتاق) و همچنین فروشگاه های خرده فروشی، دفاتر اداری، رستوران های پانوراما و بار. 

 

 

 

 

 

 

 

این دو برج با هدف "افزایش لذت حضور در این مکان" ساخته خواهند شد. وجود چشم انداز و تعبیه پوشش های گیاهی در تراس های واحد ها مورد توجه قرار گرفته است (بالاترین نقطه برج ها برای ورود عموم آزاد است). هتل مجموعه دارای یک رستوران پانوراما و یک تراس بزرگ سرپوشیده رو به رودِ سن و پاریس تاریخی می باشد. در پیرو برنامه توسعه ساختمان، بالاترین بخش برجِ اداری شامل یک فضای ملاقات با نمای پانوراما است. انتظار می رود هر دو برج موفق به کسب گواهینامه "کارایی استثنایی انرژی" همراه با گواهینامه های LEED® Platinum، HQE® و Effinergie+ شوند. پروژه Tours DUO هم اکنون در حال ساخت است.

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.jeannouvel.com

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.