وبلاگ / سفرهای لاکچری / جزیره سانتورینی، یونان

جزیره سانتورینی، یونان

 

سانتورینی، یا تارا، نام یک جزیره یونانی در دریای اژه جنوبی است و بخشی از مجموعه جزایر Cyclades می باشد. ویژگی اصلی آن کوه آتشفشانی است که با ایجاد مورفولوژی منحصر به فرد زمین آن در قرن 16 پیش از میلاد، نقش مهمی را در تشکیل این جزیره ایفا کرده است. مخروط آتشفشانی که در قسمت غربی جزیره قرار دارد، بخش بزرگی از زیبایی طبیعی این جزیره را تشکیل می دهد و آن را به مکانی ویژه تبدیل می کند.

 

 

 

سواحل آن با رنگ ها و ساختار شگفت انگیز و فوق العاده، دارای آب های تازه و شفاف می باشند. از نظر جاذبه های گردشگری، سانتورینی دارای چندین موزه، سایت های باستان شناسی، قلعه های تاریخی، معابد و سنگ های قیمتی است که باعث جذب گردشگران می شوند. علاوه بر این، شما می توانید فعالیت های مختلف مانند ورزش های هیجان انگیز آبی، غواصی، اسب سواری و پیاده روی را تجربه کنید. یکی دیگر از دارایی های بزرگ آن غذاهای مدیترانه ای است. سانتورینی به خاطر محصولات سنتی و همچنین غروب خورشید محصور کننده خود که هر سال میلیون ها گردشگر را مجذوب می کند، شهرت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

در این جزیره انواع امکانات متنوع رفاهی و اقامتی دوست داشتنی، فروشگاه های فراوان و فعالیت های سرگرم کننده در کنار روستاهای آرامش بخش نیز وجود دارد.

 

 

 

 

 


منابع:

www.santorini-view.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.