وبلاگ / طرح های معماری / برج "200 Amsterdam Avenue"، نیویورک

برج "200 Amsterdam Avenue"، نیویورک

برج "200 Amsterdam Avenue" توسط Elkus Manfredi طراحی شده و دیزاین فضای داخلی آن نیز اثری از Cetra Ruddy می باشد. کانسپت طراحی این پروژه تعبیری مدرن در قرن بیست و یکم از برج های برجسته شهر در دوران پیش از جنگ است. این برج با ارتفاع تقریبی 204 متر، بلندترین آسمان خراش در محله Upper West Side شهر نیویورک است. نمای آن با الهام از سبک آرت دکو، ترکیبی از شیشه و سنگ تراشی همراه با جزییاتی در قسمت بالایی می باشد. در یک وجه ساختمان، طبقات به صورت آبشاری قرار گرفته اند تا میزان دریافت نور خورشید را به حداکثر برسانند. 

 

 

 

 

 

این مجموعه 52 طبقه ای، در مجموع دارای 112 واحد گران قیمت از واحدهای یک خوابه بزرگ (شروع قیمت از حدود 2.65 میلیون دلار) تا دو پنت هاوس دوبلکس لاکچری می باشد. مساحت هریک از پنت هاوس ها 588 مترمربع و قیمت آن ها حدودا 40 میلیون دلار است؛ یکی از آن ها تمام طبقات 49 و 50 را دربرگرفته و دیگری در طبقات 51 و 52 قرار گرفته است. این واحدها و هشت واحد زیرین آن ها (که هر یک از آن ها در تمام طبقه گسترده شده اند) دارای چشم اندازی 360 درجه از شهر نیویورک هستند. تمامی امکانات مدرن مورد انتظار از جمله لوازم خانگی برند ممتاز Miele، یخچال های شراب و... برای هریک از واحد ها فراهم شده است.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سه طبقه از برج به امکانات رفاهی مشترک از جمله یک اتاق عایق صدا برای تمرین نوازندگان و افراد خلاق، یک استخر آب شور به طول 23 متر، اتاق های سونا و مدیتیشن، یک مرکز تناسب اندام پیشرفته همراه با استودیو های یوگا و پیلاتس، یک کتابخانه با پیانوی بزرگ، اتاق بازی کودکان و حتی یک زمین شبیه سازی گلف اختصاص یافته است. ساخت این برج در سال 2019 به پایان رسید و فروش آن نیز آغاز شد. اکنون قرار است فروش واحدها مجددا آغاز گردد و ساکنین می توانند از اوایل تابستان امسال در برج مستقر شوند. 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.200amsterdam.com

www.robbreport.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.