وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه "خانه دوم هالیوود"، لس آنجلس

مجموعه "خانه دوم هالیوود"، لس آنجلس

"خانه دوم" (Second Home) که فضای کار اشتراکی برای کارآفرینان و نوآوران می باشد، اولین شعبه خود در ایالات متحده آمریکا را در شهر لس آنجلس افتتاح کرده است. این شعبه که به نام های "Second Home Hollywood" (خانه دوم هالیوود) و همچنین "HolLA" شناخته می شود، توسط استودیوی SelgasCano طراحی شده است. معماران پروژه یک پارکینگ قدیمی هالیوود را به یک مجموعه گسترده فضای کار اشتراکی تبدیل کرده که با یک باغ احاطه شده است. پروژه Second Home Hollywood در حدود 8400 مترمربع فضای سخت و خشن را با 6500 مترمربع فضای سبز جایگزین کرده است. آنچه قبلا پارکینگ بوده، اکنون یک باغ است. 

 

 

 

 

 

 

 

سایت پروژه دو سازه را در خود جای داده بود: یک ساختمان که توسط پل ویلیامز در سال 1964 طراحی شده و به عنوان بخشی از پردیس حفظ شده و مجددا مورد استفاده قرار گرفته است؛ و ساختمان دوم که تخریب شد و یک باغ شامل 60 کابین اداری بیضی شکل در اندازه های مختلف جای آن را گرفت. بام این کابین ها (پاد) زرد رنگ است و وقتی از بالا به آن ها نگاه می کنید، به نیلوفرهای آبی شباهت دارند.   

 

 

 

 

 

 

در ساختمان موجود، 320 فضای کار در طبقه همکف و سایر دفاتر اداری همراه با کارگاه ها در طبقه اول قرار گرفته اند. طبقه همکف همچنین شامل شعبه ای از کتابفروشی Second Home به نام Liberia، رستوران، کافه و بار، تراس هایی در فضای باز، سالن کنفرانس و اتاق های جلسه است که همگی برای استفاده عموم آزاد هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

معماران پروژه "خانه دوم هالیوود" به جای آنکه باغ را داخل فضای اداری بیاورند، دفاتر را داخل باغ آورده اند. این نزدیکی تقریبی به طبیعت، نه تنها گامی به سوی زندگی پایدارتر است بلکه این گیاهان سبب کاهش دمای محیط و ایجاد سایه می شوند. نمای شفاف دفاتر نیاز به نور مصنوعی را از بین می برد و دارای سه بازشوی کارآمد برای تهویه طبیعی می باشد. دیوارهای شفاف منحنی آن، امکان تماشای 360 درجه باغ را فراهم می کند و این حس را می دهد که در دل طبیعت کار می کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.designboom.com

www.dezeen.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.