وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / بنتلی مولینر باکالار

بنتلی مولینر باکالار

بنتلی مولینر باکالار جدید، نادرترین بنتلی دو درب در عصر مدرن می باشد. این خودرو دو نفره نمادی از تجمل بی نهایت در فضایی روباز است. باکالار بر پایه مدل GT Speed کانورتیبل ساخته شده است. در این خودرو از اجزا و ساختار اصلی بدنه GT Speed کانورتیبل استفاده شده است. اجزا مدل مفهومی EXP 100 GT که برنده جایزه نیز شده بود، در طراحی این بنتلی دیده می شود. در داخل باکالار، صنعتگران بنتلی فضایی به وجود آورده اند که مانند هیچ فضای داخلی دیگری نیست. صفحه نمایش چرخان تبیه شده در داخل خودرو دارای روکش چوبی 5000 ساله "Riverwood" است، این چوب برای اولین بار در کانسپت EXP 100 GT معرفی شد که با روشن شدن خودرو، چرخانده می شود و نمایشگر لمسی آن را نمایان می کند.

 

 

در باکالار ورژن بهبود یافته پیشرانه 6.0 لیتری W12 توربوشارژ که در مدل "Continental GTC" استفاده شده است. بازنویسی ECU به توان این موتور 25 اسب بخار اضافه کرده که در نتیجه 650 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه استفاده شده بدون تغییر بوده و سیستم تعلیق بادی با سه محفظه، کالیبره شده است تا متناسب با تغییر در توزیع وزن و کاهش 30 کیلوگرمی باشد. در نتیجه، انتظار داشته باشید که زمان شتاب گرفتن Bacalar به راحتی از مدل Continental GTC با زمان استاندارد 3.8 ثانیه ای کمتر باشد. فقط 12 نمونه از این مدل محدود در حال تولید است، هر 12 باكالار در كارخانه Marque در Crewe به صورت دستی ساخته می شوند، محلی که گفته می شود در آنجا خودروها بدون تولید کربن ساخته می شوند. باکالار فوق العاده کمیاب با قیمتی معادل 1.9 میلیون دلار، به یک محصول برای کلکسیونرها تبدیل خواهد شد.

 


منابع:

Bentleymotors.com

Motortrend.com

Autoexpress.co.uk

Carbuzz.com

Motor1.com

Caranddriver.com

Autocar.co.uk

Evo.co.uk

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.