وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / مجتمع West Side Place، استرالیا

مجتمع West Side Place، استرالیا

مجتمع West Side Place، اثری از دفتر معماری Cottee Parker Architects، تجربه یک زندگی فوق لاکچری را در مرکز تجاری شهر ملبورن ارائه خواهد کرد. شرکت Far East Consortium سایت پروژه را در سال 2013 خریداری کرد و اکنون در حال توسعه این سایت 1.2 هکتاری به یک منطقه گردشگری 2 میلیارد دلاری می باشد. West Side Place مجموعه ای از چهار ساختمان با کاربری مسکونی و هتل است. این پروژه با سطح اشغال 97 هزار مترمربع، بزرگترین توسعه درون شهری ملبورن خواهد بود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرحله اول این پروژه برجسته شامل 1376 آپارتمان در دو برج و همچنین اولین هتل Ritz-Carlton ملبورن در ارتفاع 270 متری با 257 سوئیت لاکچری، یک مرکز تجاری، یک سالن بزرگ 550 نفره و فضای پذیرش با چشم اندازی پانوراما از آسمان در طبقه 80 می باشد. مرحله دوم این پروژه شامل 1519 آپارتمان دیگر در دو برج همراه با هتل چهار ستاره Dorsett Hotel با 308 اتاق است.

 

 

 

 

 

 

 

"برج A" بلندترین ساختمان این مجموعه است که شامل 600 واحد آپارتمان و هتل 5 ستاره Ritz-Carlton در طبقه 81 برج می باشد. این برج با ارتفاع 270 متر یکی از بلندترین ساختمان های استرالیا خواهد شد. "برج B" با 65 طبقه شامل 520 واحد آپارتمان و هتل Dorsett است و ارتفاع آن به 211 متر می رسد. آسمان خراش سوم با ارتفاع 230 متر و 70 طبقه، شامل 778 واحد آپارتمان است. "برج D" با ارتفاع 240 متر دارای 805 واحد آپارتمان در 72 طبقه می باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

امکانات اقامتی مجموعه شامل چندین استخر، سالن بدنسازی، سالن های غذاخوری خصوصی، سینما، گلف مجازی، سالن اجتماعات و موارد دیگر می باشد. این مجتمع همچنین امکان دسترسی به مجموعه قابل توجهی از فضاهای تفریحی و سرگرمی شامل بیش از 3000 مترمربع فروشگاه خرده فروشی در طبقه همکف و 475 مترمربع فضای اختصاص یافته به پارک و باغ را برای ساکنین فراهم کرده است. 

 

 

 

 

 


منابع:

www.cotteeparker.com.au

www.en.wikipedia.org

www.buymelbourneapartments.com.au

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.