وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / استون مارتین V12 Speedster

استون مارتین V12 Speedster

استون مارتین  V12 Speedsterکه توسط سرویس سفارشی سازی 'Q by Aston Martin' ساخته شده، یک خودروی کامل است که در ساخت آن از سابقه ی غنی این برند در مسابقات و طراحی به کمک دانش هوانوردی، الهام گرفته شده است. خودروی V12 Speedster همچنین با الهام از اتومبیل های مسابقه ای تاریخی استون طراحی شده است. خودروهایی از جملهDB3S 1953 و همچنین DBR1. خودروی DBR1 یکی از معروف ترین خودروهای این کمپانی بوده "چرا که توسط کارول شلبی و روی سالوادوری در مسابقات 24 ساعت لمانز 1955 پیروز شده است". در فضای داخلی این مدل، ترکیبی از چرم زین Conker، Viridian Green و چرم Caithness بکار رفته است. همچنین قسمت هایی از کابین این خودرو از جنس فیبر کربن براق و آلومینیوم براق نقره ای ساتن می باشند.
 

 

قدرت این خودرو از یک موتور 5.2 لیتری توئین توربو V12 تامین می شود که توانایی تولید 690 اسب بخار نیرو (515 کیلووات یا 700 متر اسب بخار) و 555 پوند فوت (753 نیوتن متر) گشتاور را دارد. این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند که دراین مدل از دیفرانسیل “LSD” برای حفظ چسبندگی استفاده شده است. طبق گفته استون مارتین، مدل V12 Speedster می تواند در 3.4 ثانیه به 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. همچنین حداکثر سرعت آن 198 مایل در ساعت (319 کیلومتر در ساعت) است که تجربه ای جدید از رانندگی بدون سقف و شیشه جلو خودرو برای سرنشینان خواهد بود. استون مارتین همچنان در حال سفارش گیری برای V12 Speedsters است. این شرکت فقط 88 مورد از آنها را تولید می کند و شروع قیمت این خودروی اسپرت از950000 دلار است.

 


منابع:

Astonmartin.com

Topgear.com

Motortrend.com

Autocar.co.uk

Motor1.com

Autoexpress.co.uk

Astonmartinranchomirage.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.