وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / رولز رویس Boat Tail: آیا گرانترین خودرو در جهان خواهد بود؟

رولز رویس Boat Tail: آیا گرانترین خودرو در جهان خواهد بود؟

 

Sweptail رولزرویس را به یاد دارید؟ مدل Sweptail که در زمان رونمایی (سال 2017) به عنوان گرانترین اتومبیل جدید معرفی شد، درواقع مقدمه ای برای بازگشت کامل رولزرویس به ساخت حرفه ای "Coachbuilding" بوده است. این سازنده انگلیسی خودرو های فوق العاده لوکس از بخش جدید Rolls-Royce Coachbuild خبر داد که این کمپانی مدل Boat Tail  را به عنوان جدیدترین خط تولید اتومبیل های coach-built و نمونه ای امکانپذیر در بخش "Coachbuild" بدون محدودیت مالی، نشان داده است. گفته می شود مدل  Sweptail در حدود 10 میلیون پوند انگلیس (تقریبا 14.6 میلیون دلار) و مدل Boat Tail حتی بیشتر از این مقدار هزینه خواهند داشت. 

 

 

مدل  Boat Tail 5.8 متر طول دارد و به دلیل منبت کاری نواری از جنس استنلس استیل، کشیده به نظر می رسد. در کابین پایین و کف از چوب استفاده شده که شبیه بدنه کشتی به نظر می آید. این خودرو گراند تورر دو درب و چهار صندلی با طراحی کلاسیک جلوی خودرو که همه رویس رولز را با آن می شناسند، دارای سقف تاج سایبانی ابتکاری است که می تواند بنا به خواسته فرد جدا شود. طبق گفته این شرکت، تنها سه نمونه از مدل Boat Tail به صورت دستی و کاملاً متناسب با سلیقه مشتری ساخته شده است. رولز رویس می گوید که در Boat Tail نیز همان آزمایش های دینامیکی مدل های تجاری را انجام داده و از نظر جاده ای، قانونی است. این ماشین بر اساس معماری آلومینیومی در مدل های موجود رویس رولز ساخته شده با این حال مطابقت آن با تناسبات Boat Tail هشت ماه طول کشید. در این مدل از 1813 قطعه سفارشی استفاده می گردد. حتی سیستم استریو آن نیز به سیستم 15 بلندگو ارتقا یافته است. پیشرانه ی Boat Tail شباهت بیشتری به مدل Phantom دارد. در این خودرو از پلتفرم جدید Architecture of Luxury رویس رولز و موتور V12 توئین توربو 6.75 لیتری با قدرت 563 اسب بخاری از Phantom استفاده می شود.

 


منابع:

Rolls-roycemotorcars.com

Rolls-roycemotorcars.com

Topgear.com

Motor1.com

Highsnobiety.com

Financialexpress.com

Thenationalnews.com

Manofmany.com

Motorauthority.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.