وبلاگ / طرح های معماری / موزه تاریخ طبیعی شنژن، چین

موزه تاریخ طبیعی شنژن، چین

اخیرا در یک مسابقه بین المللی طراحی برای "موزه جدید تاریخ طبیعی شنژن"، طرح دفاتر معماری 3XN، B+H و Zhubo Design به عنوان رتبه اول برگزیده شده است. این مجموعه جدید 100 هزار مترمربعی، یک موزه علوم طبیعی در سطح جهانی خواهد بود که به تفسیر قوانین تکامل طبیعی، نمایش جغرافیای شنژن و بوم شناسی آن از منظر جهانی و همچنین حمایت فعالانه از علم اختصاص یافته است.  

 

 

 

طرح برنده با عنوان "دلتا" به شکل یکپارچه و تدریجی از دلتای رودخانه ارتفاع می گیرد و بازدیدکنندگان و ساکنین را دعوت می کند تا سفری بر روی بام سبز قابل دسترس آن داشته باشند. یک پارک عمومی در سراسر سقف امتداد یافته و هندسه ارگانیک موزه تاریخ طبیعی را برجسته می کند. همانند یک رودخانه که شکل خود را در تعادل با زمین پیدا می کند، در هر چرخش بنا قاب جدیدی از منظره جذاب محیط اطراف شکل می گیرد. 

 

 

 

این موزه با مساحت 42 هزار مترمربع شامل مجموعه ای از گالری های مختص به تاریخ طبیعی و بوم شناسی شنژن و منطقه اطراف آن می باشد. این فضاها از طریق یک لابی ورودی بزرگ در مرکز ساختمان که استودیو آن را شبیه به غار توصیف می کند، در دسترس خواهند بود. پس از اتمام ساخت، "موزه تاریخ طبیعی شنژن" اولین موزه بزرگ مقیاس در جنوب چین خواهد بود که به تاریخ طبیعی اختصاص یافته است. 

 


منابع:

www.3xn.com

www.dezeen.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.