وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری /  پورشه ۹۱۱ GT2 RS Clubsport 25

 پورشه ۹۱۱ GT2 RS Clubsport 25

پورشه 911 GT2 یک خودروی اسپرت با پرفورمنس بالا است که تمرکز آن بر پیست بوده و توسط خودروساز آلمانی، پورشه ساخته شده است. این خودرو بر اساس مدل 911 توربو طراحی شده و از موتور مشابه توربو شارژ در آن مدل استفاده می کند، اما بعضی از بخش های آن از جمله قسمت هایی از موتور، ترمزهای بزرگتر و کالیبراسیون مقاوم تر سیستم تعلیق ارتقا هایی نیز یافته اند. مدل GT2 به دلیل استفاده از دیفرانسیل عقب به جای سیستم چهارچرخ محرک و کاهش یا حذف اجزای داخلی، به طور قابل توجهی سبک تر از مدل توربو است. در نتیجه، GT2 (یا همان GT2 RS) گران ترین و سریع ترین مدل در بین مدل های 911 می باشد. این یک نوع Clubsport از مدل 911 GT2 RS است، که اساساً بدین معنی است که این خودرو به طور خاص برای پیست مسابقه ساخته شده است. 911 GT2 RS Clubsport چیز جدیدی نیست؛ آنچه جدید است قسمت آخر از نام این پورشه است "25". این مدل  25 سالگی Manthey را جشن می گیرد.

 

 

این مدل همان موتور 3.8 لیتر توئین توربو تخت شش سیلندر را دارد و حدود 690 اسب بخار تولید می کند. نیرو از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه PDK پورشه، به چرخ های عقب منتقل می شود. این خودرو همچنین دارای رول کیج با مشخصات FIA است. این مدل جدید همچنین دارای بدنه وسیع تری نسبت به خودرویی است که بر اساس آن ساخته شده است.

 


منابع:

Caranddriver.com

Autoweek.com

Robbreport.com

Motortrend.com

Motor1.com

Motorauthority.com

Wikipedia.org

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.