وبلاگ / طرح های معماری / برج Suzhou IFS (میدان اقتصاد جهانی سوژو)، چین

برج Suzhou IFS (میدان اقتصاد جهانی سوژو)، چین

برج Suzhou IFS اثری از دفتر معماری Kohn Pederson Fox، تجسمی مدرن، تکنولوژیک و نمادین از فرهنگ، تاریخ و هویت شهر سوژو می باشد. فرم این برج با ارتفاع 452 متر، یادآور یک ماهی شیشه ای باشکوه است که سمبل طول عمر و رفاه برای این شهر 2500 ساله می باشد. انتهای منحنی ساختمان که به آرامی می چرخد تا به سمت آب حرکت کند، باعث تغییر فرم بنا از دریاچه مجاور و ساختمان های اطراف به سمت بالای برج می شود. در طول شب، ساختمان با داشتن نورهای LED درخشان زنده می شود و در افق آسمان شامگاه سوسو می زند. 

 

 

 

 

 

 

برج Suzhou IFS ترکیبی از برنامه ها و کاربری های مختلف را در برمی گیرد که شامل آپارتمان های مجلل همراه با سرویس های خدماتی واقع در بخش الحاقی پایین برج، فضاهای اداری و هتل Niccolo Suzhou در برج اصلی، فضاهای مهمانپذیر و برپایی رویدادها در بالای برج می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل Niccolo Suzhou دارای 233 اتاق بزرگ، شیک و زیبا از جمله 20 سوئیت و همچنین طیف گسترده ای از رستوران های تخصصی (مربوط به کشوری خاص)، یک جکوزی و استخر بر فراز آسمان در طبقه 117، یک استودیو تناسب اندام و باشگاه بدنسازی و فضاهایی منعطف جهت برگزاری انواع رویداد ها و جلسات می باشد. از مهمانان هتل در بخش City Insiders لابی هتل (115 طبقه بر فراز ابرها) استقبال می شود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با هدف اخذ گواهینامه LEED Gold، در نمای برج از پوشش لعاب دار با عملکرد بالا استفاده شده است تا از افزایش حرارت خورشیدی جلوگیری کند. فرم و جهت گیری ساختمان همراه با مفصل بندی نمای غربی، تا حد زیادی میزان گرما و تابش مستقیم را کاهش می دهد و در عین حال نور طبیعی روز را به فضاهای داخلی می رساند. برج Suzhou IFS برنده چندین جایزه از جمله جایزه "بهترین ساختمان بلندمرتبه (400 متر به بالا)" در 2021 Award of Excellence و جایزه 2021 CTBUH Awards شده است. 

 

 

 


منابع:

www.kpf.com

www.niccolohotels.com

www.hospitalitynet.org

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.