وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / کوروت C8 Z06 سال 2023

کوروت C8 Z06 سال 2023

شورلت کوروت (C8) هشتمین نسل از خودروهای اسپرت کوروت است که توسط شرکت خودروسازی آمریکایی شورلت تولید می‌شود. کوروت (C8) اولین کوروت "موتور وسط" از زمان معرفی این مدل در سال 1953 است که طراحی آن با طرح مرسوم "موتور جلو" تفاوت دارد.  Z06 سه تیپ خودرو به نام های  1LZ، 2LZ و 3LZ دارد که در هریک از آن ها میزان آسایش فضای داخلی و درجه کیفی تکنولوژی به کار رفته افزایش می یابد. علاوه بر این، پکیج پرفرمنس Z07 را می توان بر روی هر تیپی اعمال کرد تا سبب ارتقای وضعیت ترمزها، عناصر آیرودینامیک فیبر کربنی، تنظیم سیستم تعلیق و تایرهای عملکردی گردد.

 

 

مدل پایه  Z06 دارای یک اسپلیتر جلو و یک اسپویلر عقب است که این دو در کنار هم مانند یک منقال حصیری ثابت، قابل نصب است. در پکیج پرفرمنس فیبر کربنی Z07 مواردی از جمله یک اسپلیتر بزرگتر در جلو، کاناردهایی در کنج های جلویی، یک اسپویلر پایه دار و خطوط هوایی در زیر بدنه (به منظور ایجاد نیروی رو به پایین بیشتر و کارایی بهتر در جاده) به خودرو اضافه می شود. قدرت خودروی Z06 مدل 2023 توسط یک موتور جدید دست ساز 5.5 لیتری LT6 V8 تامین می شود. این خودرو از یک میل لنگ صاف استفاده می کند تا به کمک آن قدرتی معادل با 670 اسب بخار در 8400 دور در دقیقه تولید کند و دور موتور را به 8600 دور در دقیقه برساند. شورولت ادعا می کند که تاکنون هیچ خودروساز دیگری موتور تنفس طبیعی V8 را با این میزان قدرت تولید نکرده است. گشتاور آن 460 پوند فوت در 6300 دور در دقیقه است. سرعت این خودرو تنها در مدت زمان 2.6 ثانیه از 0 به 100  کیلومتر در ساعت می رسد که به دلیل استفاده از کنترل لانچ، لاستیک های پهن تر و چسبنده تر و سیستم تعلیق سواری مغناطیسی هوشمندانه است.

 

.


منابع:

Chevrolet.com

Caranddriver.com

Motortrend.com

Motor1.com

Motorauthority.com

Cnet.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.