وبلاگ / طرح های معماری / برج "بلوار 88"، سنگاپور

برج "بلوار 88"، سنگاپور

"بلوار 88" یک مجتمع جدید و فوق لوکس با کاربری چند منظوره است. مجتمع "بلوار 88" که توسط Moshe Safdie (آرشیتکت مشهور جهانی) طراحی شده، متشکل از دو برج مسکونی 28 طبقه و یک بلوک هتل 8 طبقه می باشد. این مجتمع شامل 154 واحد مسکونی مجلل است که با هتل لوکس برند Singapore Edition Hotel (هتل بوتیک لوکس 6 ستاره توسط ایان شراگر) با 204 اتاق ادغام شده است. کوچکترین واحدهای موجود واحدهای دو خوابه با اتاق کار هستند و 122 مترمربع مساحت دارند در حالی که پنت هاوس های زیبا فضای زندگی وسیع و مجللی با حداقل متراژ 527 مترمربع ارائه می کنند. یک باغ سرسبز به زیبایی هتل و اقامتگاه ها را به هم متصل می کند و فضاهای اشتراکی لوکس و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار ساکنین و مهمانان قرار می دهد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاراکتر معماری این مجتمع با پل های آسمانی و باغ های متعدد تعریف شده است. پلی که بالای برج های مسکونی 28 طبقه ای قرار دارد، یک «پنجره شهری» دراماتیک ایجاد می کند. این پل مملو از استخرهای شنا و امکانات رفاهی برای باغ های فضای باز و سرپوشیده است که مختص ساکنان می باشد. یک تراس مشترک بین هتل و برج‌ها وجود دارد که شامل یک عرشه آفتابگیر فعال، یک سالن در فضای باز و استخر شنای 50 متری در دل انبوهی از درختان بلند سایه افکن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 


منابع: 

www.safdiearchitects.com

www.singapore-boulevard88.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.