وبلاگ / طرح های معماری / مرکز بین‌المللی کروز کانتان اثری از دفتر معماری MAD

مرکز بین‌المللی کروز کانتان اثری از دفتر معماری MAD

" مرکز بین‌المللی کروز کانتان" با مجموعه ای از ساختمان‌های نارنجی برآمده از سطح زمین مشخص می شود. به عنوان برنده مسابقه بین المللی، این طرح توسط دفتر معماری MAD برای بندر کانتان در رودخانه یانگ تسه طراحی شده است. سایت پروژه که در حال حاضر یک ترمینال باری به مساحت 65000 متر مربع است، در چونگ کینگ واقع شده است. بر اساس برنامه‌های MAD، این سایت به یک پایانه مسافربری بین‌المللی و مجتمع شهری با مساحت 65000 متر مربع تبدیل می‌شود که میزبان یک بندر کروز به وسعت 15000 متر مربع و 50000 متر مربع برای فضای تجاری خواهد بود. ساخت آن در نوامبر 2022 آغاز می شود و در سال 2027 تکمیل می گردد.

 

 

 

طرح MAD با شش ساختمان به گستره 430 متر متمایز خواهد شد. ساختمان‌ها بر روی ستون‌هایی بلند با روکش آلومینیوم نارنجی قرار گرفته اند که برگرفته از جرثقیل‌های دروازه‌ای نارنجی رنگ می باشند. این سازه‌ها که "اسکای واک رودخانه یانگ تسه" نامیده می‌شوند، توسط پل‌های آسمانی به هم متصل می‌شوند و شامل 50000 متر مربع فضای تجاری مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها هستند. با بالا بردن ساختمان ها، منظره ای بدون مانع از رودخانه یانگ تسه نیز به آنها داده می شود.

 

 

 

 

پارک طراحی شده Cruise Ship و سالن Cruise Ship در زیر ساختمان‌های تجاری مرتفع واقع شده اند. در زیر پارک Cruise Ship، مرکز Cruise Centre قرار دارد که دسترسی به مجموعه ساختمان های «شناور» و پارک را از طبقه همکف فراهم می‌کند. پارک Cruise Ship دو پارک موجود در مجاورت سایت را به هم متصل می کند و 100000 متر مربع فضای سبز شهری ایجاد می کند.

 

 

 

 


منابع:

www.i-mad.com

www.dezeen.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.