وبلاگ / طرح های معماری / مرکز تحقیق و توسعه چانگان برند OPPO، چین

مرکز تحقیق و توسعه چانگان برند OPPO، چین

شرکت چینی تولیدکننده تلفن همراه OPPO در حال ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه (R&D) جدید در قلب منطقه سیلیکون وَلی چین است. OPPO یک برند جهانی پیشرو در تولید تلفن های هوشمند می باشد که به ارائه محصولاتی با ترکیب هنر و فناوری های نوآورانه اختصاص دارد. مرکز تحقیق و توسعه جدید اوپو که انتظار می رود 5000 پرسنل R&D را در خود جای دهد، مسئولیت تحقیق و توسعه، طراحی و آزمایش طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند را بر عهده خواهد داشت.

 

 

 

 

"مرکز تحقیق و توسعه چانگان" که توسط شرکت معماری KPF طراحی شده، در پنج بلوک شهری و مساحت تقریبی 82000 متر مربع گسترده شده است. این برج دارای 10 برج تمام شیشه ای از جمله برج اداری 250 متری با سالن آسمان (در بالاترین نقطه برج)، مرکز توسعه استعدادها، مرکز تحقیق و توسعه، مرکز تحقیقات اینترنت تلفن همراه، یک مرکز تست و آزمایش، کالج OPPO، حلقه نمایشگاهی شناور و هفت برج مسکونی و خدماتی می باشد. این مرکز تحقیقاتی جدید به عنوان موتور R&D این شرکت در سطح جهانی عمل خواهد کرد.

 

 

 

این مجتمع که به صورت مجموعه ای از دایره های به هم پیوسته طراحی شده است، حس قوی اتصال و در دسترس بودن را منتقل می کند. بخش‌های مرکزی دایره‌ها همیشه به‌صورت فضای خالی باقی می‌مانند و عملکردهای مختلفی خواهند داشت: دهلیزهایی با گردش عمودی، میدان‌های فرو رفته، محلی برای ملاقات و گفتمان، و فضاهایی سرسبز در محیط بیرون.

 

 

 


منابع:

www.kpf.com

www.worldconstructionnetwork.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.