وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / استون مارتین DBX 707: سریع ترین SUV حال حاضر

استون مارتین DBX 707: سریع ترین SUV حال حاضر

استون مارتین از زمانی که نسخه اول DBX را تولید کرد، این قول را داد که نسخه ای سریع تر و مدل Hight Performance  این خودرو را نیز در آینده به بازار ارائه خواهد داد. قطعاً آن مدل، نسخه ی2023 DBX 707  است. براساس ادعای سازنده،DBX 707  جدید قرار است سریع‌ترین SUV بازار باشد. در مدل 707 با جذابیت و عملکرد دینامیکی بیشتری نسبت به DBX استاندارد، تعلیق بادی ارتقا یافته، سیستم فرمان برقی تنظیم‌ شده، دیفرانسیل لغزش محدود تقویت ‌شده و دیسک‌های ترمز آن از جنس کربن سرامیکی شده است. استون مارتین DBX 707 بیشتر از یک مدل DBX معمولی است چرا که پیشرانه ی V8 توربو دوقلو آن نیز اصلاح شده است. لیست کاملی از تجهیزات عملکردی این مدل وجود دارد که DBX 707 را طبق گفته ی مجلات، در میان سریع‌ترین خودرو های آزمایش شده قرار می‌دهد.
 

 

DBX 707 با نسخه ارتقا یافته موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ عرضه می شود که در بسیاری از خودرو های AMG می یابید. اما استون مارتین در این پیشرانه، توربوشارژرهای جدید اضافه کرده و با انجام اصلاحت، کالیبراسیون و تنظیمات توانسته خروجی قدرت را به 697 اسب بخار و گشتاور 663 پوند فوت افزایش دهد. این تغییرات همه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 3.1 ثانیه و حداکثر سرعت 310 کیلومتر در ساعت ختم می شود. همچنین زمان 0 تا 100 کیلومتر آن بیش از یک ثانیه از زمان به دست آمده در نسخه معمولی  DBX کم تر است. استون مارتین می گوید تولید این نسخه در سه ماهه اول 2022 آغاز می شود و در سه ماهه دوم تحویل مشتریان خواهد شد. هنوز درباره قیمت مشخصی صحبتی نشده است. از آنجایی که این یک استون مارتین است و DBX استاندارد از 176900 دلار شروع می شود، می توان گفت که قیمت آن بسیار گران خواهد بود.

 


منابع:

Astonmartin.com    Carwow.co.uk

Topgear.com           Autocar.co.uk

Gearpatrol.com      Carmagazine.co.uk

Caranddriver.com  Carbuzz.com

Themanual.com     Automotiveaddicts.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.