وبلاگ / طرح های معماری / مجموعه کارولینا پَنترز راک هیل، ایالات متحده آمریکا

مجموعه کارولینا پَنترز راک هیل، ایالات متحده آمریکا

مقر جدید تیم Carolina Panther یک مجموعه ورزشی و تفریحی در سطح جهانی است که در زمینی به مساحت 200 هکتار ساخته شده است. این مجموعه فضاهای متنوعی را برای سرگرمی، غذاخوری، خرده فروشی، ورزش های دو و میدانی و مراقبت های پزشکی ارائه می دهد. این مجتمع 1 میلیارد دلاری شامل: دفاتر مرکزی جدید، یک سالن تمرین سرپوشیده، زمین های تمرین در فضای باز، و یک مرکز سرپوشیده برای میزبانی بازی های قهرمانی، برگزاری کنسرت های موسیقی و رویدادهای شرکتی، و یک مرکز ممتاز پزشکی ورزشی ارتوپدی است.

 

 

 

 

 

بازدیدکنندگان در لحظه ورود با صحنه ای جذاب و چشمگیر رو به رو می‌شوند؛ مجموعه ای از دیوارهای شیشه ای متحرک، پانل های فلزی مفصلی، و نمایشگرهای LED که برای مجذوب کردن بازدیدکنندگان طراحی شده اند. لابی غربی به یک فضای مشترک باز می شود که به عنوان فضایی برای گردهمایی اجتماعی به منظور صرف غذا، برگزاری جلسات غیر مترقبه و رویدادهای چند منظوره همراه با چشم انداز وسیعی از مناظر اطراف عمل می کند. مجموعه Carolina Panthers Rock Hill در حال ساخت است و تا سال 2023 تکمیل خواهد شد.

 

 

 

 


منابع:

www.panthers.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.