وبلاگ / طرح های معماری / نسخه محدود مرسدس بنز، توسط ویرجیل آبلو

نسخه محدود مرسدس بنز، توسط ویرجیل آبلو

برند آلمانی مرسدس بنز از خودرویی با نسخه محدود رونمایی کرد که توسط گوردن واگنر (مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز) با همکاری ویرجیل آبلو (مدیر هنری سابق لویی ویتون) قبل از فوت او در نوامبر سال گذشته طراحی شده است. این خودرو که توسط ویرجیل با عنوان "Maybach" معرفی شد، یک مرسدس میباخ مدل S-Class S680 می باشد و در نمایشگاه ماشین دسامبر سال گذشته از آن رونمایی شد.

 

 

 

 

این خودرو با تعداد محدود 150 دستگاه، بر اساس طراحی خودروی مفهومی Project Maybach یک خودروی دو رنگ با انرژی خورشیدی و کاپوت شفاف ساخته شده است. در حالی که طراحی دو رنگ این خودروی نمایشی در مدل کلاس S نیز حفظ شده اما کاپوت شفاف در نسخه فروش خودرو دیده نخواهد شد. برخلاف مدل اصلی، نسخه فروشی مایباخ ویرجیل آبلو برقی نیست، اما دارای موتور بنزینی با مصرف سوخت ترکیبی WLTP 14.3-13.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

 

 

 

 

فضای داخلی خودروی چهار نفره نیز در همین رنگ‌ها طراحی شده و فرمان ماشین، درها، داشبورد پایینی و سقف با چرم مرغوب مشکی و ماسه‌ای رنگ با تزیینات و نوارهای دکوری به رنگ شنی طراحی شده است. ترکیب رنگ مشکی و شنی به کار رفته برای این خودروی مفهومی در مدل S-Class نسخه محدود نیز استفاده شده است. در کنار این خودروی جدید و شیک که تنها 150 دستگاه از آن موجود است، مجموعه‌ای از لباس‌های ست نیز وجود دارد که توسط برند Off-White طراح مد فقید طراحی شده است.

 

 

 


منابع:

www.dezeen.com

www.thenationalnews.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.