وبلاگ / طرح های معماری / مرکز حمل و نقل جامع Qingshuihe، چین

مرکز حمل و نقل جامع Qingshuihe، چین

دفتر معماری Aedas برنده یک مسابقه بین المللی برای طراحی مرکز حمل و نقل جامع Qingshuihe در شنژن شده است. کانسپت این طرح جامع برگرفته از محیط طبیعی منطقه است و با ادغام عناصر طبیعت و آب در یک محیط شهری پر تراکم، نماد جدید و منحصر به فردی برای Qingshuihe رقم زده است. طراحی بخش بزرگی از مجموعه در زیرزمین سبب ایجاد  فضاهای بزرگی در سطح زمین می‌شود که شامل تراس های شهری، دفاتر اداری، هتل های پنج ستاره، آپارتمان های درجه یک، سالن های نمایشگاه علم و فناوری و سایر امکانات می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

پروژه 2,195,000 مترمربعی که انتظار می رود تا سال 2025 تکمیل شود، قرار است با 4 ریل درون شهری، 1 خط بین شهری، 1 خط سریع السیر و حمل و نقل زمینی مختلف، به قطب اصلی حمل و نقل در شنژن تبدیل شود. همچنین شامل یک میدان روباز و سکوی عمومی در فضای باز است که فضای تفریحی مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا زمان انتظار اتوبوس را در آنجا سپری کنند.  

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.