وبلاگ / طرح های معماری / پارک ورزشی دریاچه Dong'an، چین

پارک ورزشی دریاچه Dong'an، چین

پارک ورزشی دریاچه Dong'an در مرکز شهر جدید Dong'an قرار دارد؛ منطقه‌ای کاملاً جدید که روی آب واقع شده است. این مجموعه متشکل از سه ساختمان جدید ورزشی و تفریحی در چین است. در کل، این مجموعه شامل یک سالن ورزشی با 18000 صندلی، یک سالن چند منظوره با کاربری فرهنگی، فضاهای تفریحی و ورزش های مردمی و همچنین یک مجموعه استخر سرپوشیده با دو استخر 50 متری می‌باشد.

 

 

 

 

 

مقطع پایه هر سه ساختمان مربعی شکل است و از طریق یک پایه مشترک به هم متصل می شوند که به سمت محوطه باز حیاط امتداد می‌یابد و آنجا امکانات آموزشی سرپوشیده برای بسکتبال، تنیس روی میز، و بدمینتون، و همچنین رستوران ها، فروشگاه ها، و پارکینگ را در خود جای می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

اگرچه هر ساختمان با معماری خاص خود مشخص می شود، اما با هم یک مجموعه هماهنگ را تشکیل می دهند. این مجموعه را می توان حتی از دور به دلیل نماهایی به سبک لوور با عناصر آلومینیومی نقره ای براق مشاهده کرد. هر ساختمان دارای کد رنگی خاص خود است که جهت گیری بازدیدکنندگان را در سایت و داخل سالن ها تسهیل می کند. مناطق ورودی هر ساختمان با فرورفتگی های باریک مشخص شده اند.

 

 

 

 

 


منابع:

www.gmp.de

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.