وبلاگ / طرح و هنر / جشنواره لایت و نور آمستردام

جشنواره لایت و نور آمستردام

زمستان هر سال، دوره جدیدی از جشنواره نور آمستردام با آثار هنری مختص فستیوال برگزار می شود. در طول جشنواره سالانه آمستردام (ALF)، شهر توسط نورپردازی‌ها و آثار هنری، درخشان و زیبا می‌شود. هر ساله صدها ایده توسط طراحان، معماران و هنرمندان از سراسر جهان مطرح می شود. یک کمیته انتخاب معمولاً حدود 30 اثر هنری را انتخاب می کند که اینستالیشن های جشنواره را تشکیل می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

این جشنواره با همکاری هنرمندان، شرکا و سرمایه‌گذاران مختلف، پروژه های ویژه ای را برگزار می کند. از جمله پروژه‌های آموزشی (که در آن صدها دانش‌آموز دبستانی شرکت می‌کنند) و همکاری با آکادمی برایتنر (که در آن استعدادهای جوان با همکاری هم یک اثر هنری برای جشنواره خلق می‌کنند) که به مدت هفت سال بخشی از برنامه‌های هر دوره از جشنواره بوده است. علاوه بر این، از سال گذشته پروژه جدیدی به نام Light Lab به فستیوال اضافه شده که طی آن دانش آموزان technasium school الگوها و طرح‌های اولیه اثر نوری را می‌سازند. همچنین شب‌ها برنامه‌های ویژه ای برای ساکنان، افراد مسن و سایر گروه های آسیب پذیر برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

پس از جشنواره، بسیاری از این آثار هنری در یک کلکسیون بین المللی گردآوری شده و به شهرهای مختلف منتقل می‌شوند. این مجموعه توسط تیم Light Art Collection مدیریت می‌شود تا مطمئن شوند این آثار هنری شهرهای سراسر جهان را روشن می‌کنند!

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.amsterdamlightfestival.com

www.iamsterdam.com

www.toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.