وبلاگ / طرح های معماری / دفتر جدید وبسایت Bookingcom در آمستردام

دفتر جدید وبسایت Bookingcom در آمستردام

شرکتBooking.com  در سال 2015 طرح دفتر معماری UNStudio را برای طراحی دفتر جدید خود در مرکز آمستردام انتخاب کرد. از همان ابتدا، هدف ساختمان ها ایجاد یک جامعه سالم با گرد هم آوردن کارمندان و جذب استعدادهای جدید از سراسر جهان بود. در سرتاسر ساختمان، معماری بنا با ایجاد محیط‌های جذاب و با تشویق حرکت فیزیکی با استفاده از پله‌ها، پل‌ها و گالری‌ها در تمامی سطوح، از جمله پشت بام، کارکنان را وادار به حرکت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

معماری بنا ویژگی‌های برجسته و تاریخ صنعتی بندر را در جزییات نمای شیشه‌ای بنا تداعی می‌کند و با اینکار از عظمت و حجم کلی ساختمان می کاهد و به آرامی درخشش آب و آسمان را منعکس می کند. این مجتمع با استفاده از امکانات ترکیبی با رویکردی جامع به سلامت و رفاه، تجربه مثبتی را برای همه کاربران ایجاد می‌کند: از شهروندان آمستردام که از فضای عمومی و امکانات خرده‌فروشی استفاده می‌کنند تا مستاجرین ساکن در بخش مسکونی و نیروی کار جوان شرکت Booking.com.

 

 

 

 

 

 

طراحی ساختمان مسکونی موجود در پردیس جدید Booking.com به ساختمان‌های قدیمی بندر در آمستردام اشاره دارد. موقعیت آن در سایت نیز بهینه سازی شده است تا بهترین منظره ها را از رودخانه و به سمت شهر ارائه دهد. با بهره‌وری از شیشه‌های خورشیدی تقریباً از کف تا سقف و درب‌های کشویی تا عرض 6 متر، این چشم‌اندازها بیشتر تقویت می شوند. در مجموع این مجتمع دارای 41 واحد مسکونی با شش نوع آپارتمان مختلف؛ از استودیو تا آپارتمان های 2 طبقه (از 67 متر مربع تا 300 متر مربع) می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

توزیع هوای زیر کف برای تامین هوای تازه در مجاورت کاربران استفاده می شود و در عین حال  که سقف های تابشی گرمایش و سرمایش بسیار راحت را فراهم می کنند. همچنین توجه ویژه ای به آکوستیک در فضاهای اداری و دهلیز شده است، در حالی که در کنار نور زیاد روز در سراسر ساختمان، نور مصنوعی با کیفیت بالا با تابش بسیار کم، راحتی بصری را افزایش می دهد. 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.unstudio.com

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.