وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / آپولو اینتسا ایموزینه، سوپر خودروی ایتالیایی

آپولو اینتسا ایموزینه، سوپر خودروی ایتالیایی

هنگامی که بحث درباره استایل است آپولو اینتسا ایموزینه حرف آخریست که به میان می آید. نام این ماشین به زبان ایتالیایی به معنای "هیجانات شدید" است که مناسب نمای خیره کننده و شخصیت بی همتای این ماشین می باشد. شاسی و بدنه ی این ماشین از فیبر کربن ساخته شده که به موتور V12 آن جای کافی با وزن کم داده است. به گفته ی آپولو این ماشین فقط 1250 کیلوگرم وزن دارد و دارای شتاب 2.7 ثانیه ای با حداکثر سرعت 333 کیلومتر بر ساعت می باشد.

 

 

برخلاف هایپر ماشین های امروزه، آپولو برای این ماشین نه تنها از پیشرانه هیبریدی فوق پیشرفته استفاده نکرده بلکه خبری از توربو یا حتی سوپرشارژر هم نیست زیرا معتقد است از استحکام روحی آن کاسته می شود.

بدنه ی جذاب و خیره کننده ی این ماشین از جت جنگی و همچنین شکل کوسه ها و رپتورها الهام گرفته است که شامل شیشه ای باریک و پره ای شکل، دماغه ای کوسه مانند، پره های نازک کناری و بال بزرگ زاویه دار می شود. امضای این برند طرح نمای پشت این خودرو را که همان اگزوز سه تایی می باشد، برجسته کرده است.

اگر بخواهیم در مورد صدا صحبت کنیم، جالب است بدانید به گفته چوی " کل قسمت اگزوز سه گانه ی آن با لیزر و به صورت سه بعدی پرینت شده و کل آن قیمتی به اندازه ی مدل M4 بی ام و دارد". همچنین در قمست محفظه موتور لایه ای از طلا تبیه شده که باعث بازتاب گرمای داخل آن می شود. سیستم تعلیق پوشرود این ماشین نیز قابل تنظیم می باشد.

آپولو برای ساخت این ماشین تیمی جوان را گردهم آورده است. خود نورمن چوی 45 سال سن دارد و مهندس آیرودینامیک او نیز 23 سال و طراح اصلی او "بریت" 27 ساله می باشد.

آپولو برنامه دارد که 10 دستگاه اینتنسا تولید کند و هر یک به قیمت 2.3 میلیون یورو به فروش می رسد.

 


منابع:

Topgear.com

Motor1.com

Digitaltrends.com

Carmagazine.co.uk

Scmp.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.