وبلاگ / طرح های معماری / فاز دوم هتل استودیو سیتی، با طراحی دفتر معماری زاها حدید

فاز دوم هتل استودیو سیتی، با طراحی دفتر معماری زاها حدید

اقامتگاه استودیو سیتی با الهام از هالیوود، از سال 2015 پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان شهر ماکائو بوده است. در سال 2017، دفتر معماری زاها حدید برای گسترش این استراحتگاه منصوب شد و فاز دو استودیو سیتی را با امکانات هتل‌داری، تفریحی و سرگرمی جدید از جمله داشتن یکی از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده و روباز آسیا و فضاهای ملاقات گسترده طراحی کرد. W Macau یکی از دو هتل جدیدی‌ست که در فاز دو اقامتگاه استودیو سیتی افتتاح می‌شود و دارای 557 اتاق و سوئیت هتل در بیش از 40 طبقه به همراه کافه‌ها، رستوران‌ها، استخر، اسپا، سالن بدنسازی و استودیوی ضبط برای مهمانان است.

 

 

 

 

این پروژه شامل دو برج هتل به مساحت بیش از 250 هزار متر مربع است که 21 هزار متر مربع از آن به خرید و فضای غذاخوری و 2300 متر مربع به فضای بازی اختصاص دارد. این برج ها از سه نوع شیشه با درجه بندی مختلف همراه با باله های خارجی تشکیل شده اند که ضمن حفظ آسایش حرارتی، گرمای خورشیدی و تابش نور را کاهش می دهند. جهت گیری و پیکربندی برج ها نیز به منظور تسهیل تهویه طبیعی در سراسر استراحتگاه سازماندهی شده است. این پروژه همچنین برنده "جایزه منطقه ای آسیا" در جوایز BREEAM 2021 شد.

 

 

 


منابع:

www.zaha-hadid.com

www.archdaily.com

www.amazingarchitecture.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.