وبلاگ / طرح های معماری / گراند تالار گلدن سندز لِیک، چین

گراند تالار گلدن سندز لِیک، چین

"گراند تئاتر دریاچه گلدن سندز" در موقعیت جغرافیایی عالی و منابع دیدنی واقع شده است. مساحت این پروژه 31889 متر مربع و مساحت کل ساختمان 44141.9 متر مربع است. این مجموعه شامل یک سالن تئاتر 1400 نفری و یک سالن چند منظوره 500 نفره است که توسط یک لابی مشترک به هم متصل شده اند. سرسرای ورودی، لانژ و سالن نمایشگاه با یک لابی مشترک باهم ادغام می شوند و ساختمان در جهت افقی از سکوی ورودی تا کنار دریاچه گسترش یافته و مناظر زیبای دریاچه جنوبی را با فضایی روان و روشن در بر می گیرد. گلدن سندز دارای فرمی منعطف و مواج است که با شهر و دریاچه گلدن سندز هارمونی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

علاوه بر فضاهای نمایشی مورد نیاز برای تئاتر، در بخش خدماتی طبقات دوم، سوم و چهارم نیز مجهز به کلاس‌های آموزشی است که می‌تواند به طور مستقل به روی عموم باز شود. با گنجاندن این عملکردهای متنوع و شبانه روزی در تئاتر، عملکردهای اجرایی تئاتر تکمیل می شود و مجتمع گلدن سندز را به فضایی پر جنب و جوش در 24 ساعت شبانه روز تبدیل می کنند. این مکان به مکان عمومی پر اهمیت و روزمره تبدیل می شود و چشم انداز شهر را ارتقا می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

نمای متخلخل گلدن سندز با استفاده از 5000 قطعه مثلثی با اندازه های مختلف ساخته شده است که با ایجاد بافتی، فضای پر و خالی را با هم ترکیب می کند. این بنا فرمی آزاد، انعطاف‌پذیر و تنومند را به نمایش می‌گذارد که به زیبایی در کنار سواحل گلدن سندز ایستاده است. پوسته متخلخل معمارانه بنا یک فضای خاکستری یکدست و باز بین نمای بیرونی و عملکردهای داخلی ایجاد می کند و لحظات لذت بخشی از نور و سایه را در زمان های مختلف به ارمغان می‌آورد.

 

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.