وبلاگ / سفرهای لاکچری / جزایر مالدیو

جزایر مالدیو

 

جزایر مالدیو واقع در اقیانوس هند، در راس رشته کوه های غرق در اعماق اقیانوس قرار دارد که دارای حدود 1190 جزیره و ساحل شنی می باشد. جزایری که همانند رشته های مروارید در کنار هم قرار گفته اند مساحتی حدود 298 کیلومترمربع را از سطح زمین اشغال کرده اند. تمامی جزایر با سواحل شنی و آب کریستالی احاطه شده اند. این جزایر با ساختار شنی مکان زندگی یکی از حیاتی ترین و خاص ترین گونه های موجودات آبزی می باشند.

 

 

 

 

مالدیو برای فرصت های فوق العاده غواصی اش مشهور می باشد. آب شفاف و کریستالی و تالاب های کم عمق برای غواصی عالی هستند، در حالی که دیوارهای صخره ای واقع در زیر آب، برای غواصان با تجربه تر، نمای دیگری از زندگی دریایی را ارائه می دهند. مالدیو دارای یک تنوع شگفت انگیز از زندگی دریایی، با مرجان ها و بیش از 2000 گونه ماهی است. اقامتگاه های ساحلی فراوان، آنجا را به مقصدی عالی برای لذت بردن از تعطیلات پر ماجراجویی خانوادگی و یا گشت و گذار عاشقانه دو نفره، تبدیل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر چه بیشتر روزها هوای آفتابی با تلالو نور خورشید از دریا و نسیم دریایی مشاهده می شود ولی آب و هوای گرمسیری آنجا با بادهای موسمی تحت تاثیر قرار می گیرد. فرهنگ محلی با ترکیب ویژگی های زنده از فرهنگ جنوب هند و اعراب تحت تاثیر قرار می گیرد که در موسیقی سنتی، غذا و هنر جزیره منعکس می شود. 

 

 

 

 

 

 

این یک رسم است که هر زمان مسافری برای دیدن یک جزیره محلی به آنجا سفر می کند، ساکنین آن جزیره از آن ها با سرو نوشیدنی نارگیل استقبال می کنند.

 

 

 

 

 


منابع:

www.maldives.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.