وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / ویژن مرسدس - میباخ 6 کابریولت

ویژن مرسدس - میباخ 6 کابریولت

هفته خودروی مونتری که در کالیفرنیا برگزار شد، این بار میزبان نمایش ویژن مرسدس میباخ ۶ بود. به گفته ی مدیر طراحی گروه دایملر "مدل کابریولت ویژن مرسدس میباخ ۶، مفهوم مدرن لاکچری را  به نهایت آن می رساند و این تجسم کامل از استراتژی طراحی ماست". بزرگترین دست آورد مرسدس این است که خودرویی بسازند که 5.7 متر طول و 205 متر پهنا داشته باشد در  حالی که فقط 2 عدد صندلی در آن تبیه شده است.
مرسدس - میباخ با یک طراحی جذاب و با ظرافت و راه حل های پیشرفته فنی، مفهومی از آینده ی خودرو های لوکس می سازد.
خوروی ساخته شده الکتریکی بوده و مدل کابریولت قادر به پیمودن مسیری به طول 500 کیلومتر است و حداکثر توان آن 750 اسب بخار می باشد. ویژن 6 در مدت زمان کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. در این خودرو به جای استفاده از یک موتور 12 سیلندر، از 4 موتور الکتریکی استفاده شده که به طراحان اجازه داده تا بتوانند فضای موتور را به جایی برای ذخیره وسایل شخصی مانند بشقاب، لیوان قهوه، کارد و چنگال، تبدیل کنند.

 


منابع:

Autocar.co.uk

Daimler.com

Mercedes-benz.com

Mbscottsdale.com

Topgear.com

Digitaltrends.com

Indianautosblog.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.