وبلاگ / سفرهای لاکچری / کاپادوکیا، ترکیه

کاپادوکیا، ترکیه

 

کاپادوکیا یک منطقه تاریخی در آناتولی مرکزی، ترکیه می باشد که بیشتر به خاطر چشم اندازهای ماه مانند منحصر به فرد آن، شهرهای زیرزمینی، کلیساهای غاری و خانه های حک شده در سنگ، شهرت دارد.

 

 

 

 

 

کاپادوکیا برای داشتن صخره هایی دودکش مانند جادویی، بلند و مخروطی شکل در دره مانکس در روستای گورمه و جاهای دیگر آن مشهور می باشد. سایر مکان های قابل توجه شامل خانه های قدیمی برنزی که توسط غارنشینان به دیوارهای دره ای تبدیل شده اند، می شوند که بعدها توسط مسیحیان اولیه استفاده می شده اند. تنگه ی 100متری ایهلارا، کلیساهای سنگی متعددی را در خود جای داده است. تا به امروز بهترین روش برای دیدن کاپادوکیا، پرواز بوسیله بالون هنگام طلوع خورشید می باشد.

 

 

 

 

 

 

روستای گورمه به عنوان مرکز توریستی اصلی منطقه فعالیت می کند و همچنین یکی از معدود شهرک های کاپادوکیایی است که هنوز هم در این شهر سکونت دارند. این روستا مکان بسیار مناسبی برای خرید فرش (کالای مشهور ترکیه)، دوچرخه سواری کوهستانی و کوه پیمایی می باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.allaboutturkey.com

www.onthegotours.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.