وبلاگ / مکان های دیدنی جهان / پارک های ملی سکویا و کینگز کنیون، کالیفرنیا

پارک های ملی سکویا و کینگز کنیون، کالیفرنیا

پارک ملی سکویا در سیرا نوادا جنوبی، واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا، می باشد. از اتصال پارک های سکویا و کینگز کنیون به یکدیگر، یک پارک ملی مشهور تشکیل شده است. ارتفاعات آن ها از تپه های پایین کوه تا قله کوه ویتنی، بلندترین کوه در 48 ایالت همجوار، گسترش یافته است. این دو پارک دارای پنج منطقه منحصر به فرد هستند: تپه های پایین کوه (فوت هیلز)، دره ماینرال کینگ، جنگل جاینت (دارای نیمی از بزرگترین و بلندترین درختان در زمین)، گرنت گروو (بخشی از کینگز کنیون که دارای درختان گرنت می باشد) و سیدار گروو (منطقه ای برای چادر زدن و کمپینگ). هر منطقه آب و هوا، خصوصیات و امتیازات مختص به خود را دارد.
پارک سکویا مهد بزرگترین درختان دنیا می باشد که این امر جاذبه اصلی پارک است. این پارک با گسترش از تپه های پایین کوه تا ارتفاعات کوه ویتنی، زیستگاه های متنوعی برای گیاهان، حیوانات و سایر موجودات فراهم کرده است. پارک سکویا به دلیل نقش مهم آن در حفظ تنوع زیستی، به عنوان "ذخایر زیست کره بین المللی" شناخته می شود.
این دو پارک طیف گسترده ای از فعالیت ها را در مناظر متنوع و در تمامی فصول ارائه می کند. کاوش گیاهان سکویا، پیاده روی روزانه، جشنواره آسمان تاریک، بازدید از غار کریستال، صخره نوردی، اسکی و... از جمله فعالیت های پیشنهادی این محل می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.americansouthwest.net

www.nationalparks.org

www.nps.gov

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.