وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / لامبورگینی اوروس: اولین خودروی سوپر اس یو وی جهان

لامبورگینی اوروس: اولین خودروی سوپر اس یو وی جهان

لامبورگینی همیشه حرف جدید و هیجان انگیزی برای گفتن دارد. کارخانه لامبورگینی که به پیچیدگی و لوکس بودن معروف است به تازگی خودروای به نام اوروس عرضه کرده است.
این ماشین، اولین سوپر شاسی بلند دنیا نام گرفته است و طراحی شده تا بتواند به طور
فوق العاده ای قدرتمند باشد و تمام انتظارات راننده را از یک خوردوی شاسی بلند برآورده کند. اوروس طراحی مدرن ایتالیایی را به شکل SUV درآورده است.

 

 

در این ماشین، راننده می تواند تجربه رانندگی خود را از درون خودرو تغییر دهد. در کنسول مرکزی خودرو، اهرم کنترلی وجود دارد که به اوروس اجازه می دهد تا حالت رانندگی را در 4 نوع Strada, Sport, Corsa و Neve (حالتی برای رانندگی در برف) تغییر دهد. همچنین دو حالت سفارشی به نام Terra (برای رانندگی خارج از جاده ای) و Sabba (حالتی برای رانندگی در شن) نیز وجود دارد.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور V8  با حجم 4 لیتر و دو توربو وجود دارد که توانی به اندازه ی 650 اسب بخار و گشتاور 927 پوند را به چهار چرخ این خودرو انتقال می دهد. برای تحمل این قدرت، یک جبه دنده 8 سرعته برای خودرو در نظر گرفته شده است. اوروس می تواند در زمان 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در ادامه به نهایت سرعت 304 کیلومتر دست یابد.

 


منابع:

Lamborghini.com

Prestigeimports.com

Blog.audi.de 

Ogaracoachlajolla.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.