وبلاگ / املاک لاکچری بین المللی / خانه مسکونی لاکچری در لوس آنجلس به قیمت 250 میلیون دلار

خانه مسکونی لاکچری در لوس آنجلس به قیمت 250 میلیون دلار

خانه ی رویایی شما چه ظاهری دارد؟ بعد از دیدن عکس های این گالری، ضمانت می کنیم که خانه ی رویایی شما چیزی شبیه به آنچه اینجا می بینید باشد. این شاهکار معماری که توسط گروه سازنده ماکوسکی (BAM Luxury Development) طراحی و ساخته شده در منحصر بفرد ترین و خاص ترین منطقه لوس آنجلس، بل ایر، قرار دارد. خانه شماره 924 جاده بل ایر یک ملک لاکچری و خیره کننده با 3530 متر مربع مساحت و 1580 متر مربع محوطه تفریحی می باشد.

 

 

این ملک شامل دو سوییت مستر، 10 سوییت بزرگ VIP ویژه مهمانان، تعداد 21 حمام لوکس، سه آشپزخانه لوکس حرفه ای ، یک اتاق ماساژ یا اسپای تندرستی، یک مرکز تناسب اندام، استخر بی­ انتها 26 متری با تایل های شیشه ای، سالن نمایش با 40 صندلی و با کیفیت تصویری 4k وسیستم صوتی دالبی، بولینگ چهار خطه، اتو گالری وسیع با اتوموبیل هایی با بیش از 30 میلیون دلار ارزش، 7 پرسنل خدماتی تمام وقت، کلکسیونی با بیش از 100 اثر هنری و لوازم تزئینی برگزیده، یک تئاتر هیدرولیکی در فضای باز، دیواری مزین به استوانه های  پر شده از آبنبات و پیشرفته ترین سیستم تکنولوژی خانگی در کل کشور، می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برای اطلاعات بیشتر فیلم لینک زیر را مشاهده کنید:

www.youtube.com


منابع:

www.924belair.com

take-a-tour-through-americas-ultimate-dream-residence

www.thepinnaclelist.com

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.