وبلاگ / طرح های معماری / مرکز پذیرش و نمایشگاه چهار فصله فولانگ، چین

مرکز پذیرش و نمایشگاه چهار فصله فولانگ، چین

طرح دفتر معماری "GroupGSA" برنده رقابت "طراحی پروژه مرکز نمایشگاهی فولانگ" شد. این مرکزِ نمایشگاهی در شهر چانگلی کشور چین واقع شده است که میزبان مسابقات المپیک زمستانی سال 2022 خواهد بود.
"مرکز پذیرش و نمایشگاه چهار فصله فولانگ" قرار است به عنوان مرکز اطلاعاتیِ ثبت و نگهداری تاریخ و فرهنگ شهر چانگلی و همین طور مرکزی برای اطلاع رسانی درباره فعالیت ها و رویداد های پیست اسکی چهار فصله شهر، در طی مسابقات المپیک زمستانی 2022، مورد بهره برداری قرار گیرد.
این پروژه 4610 متری قرار است در ورودی اصلی پیست با فرمی پویا ساخته شود تا با مسیرهای اسکی و دامنه های کوه های پیرامون همخوانی داشته باشد. این بنا چشم اندازی پانوراما (360 درجه) از محیط و منظره پیرامون در ارتفاعات مختلف به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
 

 

 

 

کانسپت این طرح تقابل میان آتش و یخ می باشد که نشان دهنده دو فصل اصلی گردشگری منطقه است. آب و هوای منطقه به سرعت از تابستان های گرم به زمستان های سرد تغییر می کند که در طراحی نمای ساختمان الهام بخش بوده است.
پوسته نمای این ساختمان از ساندویچ پانل های بتنی ساخته شده است که از ساخت و ساز های بازیافتی و تکنولوژی های نوآورانه جهت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده شده است. پوشش ساختمان با پانل های آلومینیومیِ ساخته شده از مواد بازیافتی صورت گرفته است. شیشه های خارجی پوسته بنا نیز از شیشه های بازیافتی تولید خواهند شد.

 

 

 

 

 


منابع:

www.groupgsa.com

www.archdaily.com

worldarchitecture.org

www.architectmagazine.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.