وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / مک لارن 720S اسپایدر

مک لارن 720S اسپایدر

مک لارن برای اولین بار 720S Spider را در مراسم سالانه Winter Ball به نمایش گذاشت. وزن این خودرو 49 کیلوگرم بیشتر از مدل کوپه اش می باشد.

720S Spider از یک سقف متحرک که طراحی جدیدی نسبت به مدل پیشین خود دارد، استفاده کرده است. این سقف قطعه ای از فیبر کربن است و هدف از طراحی آن این است که همانند مدل کوپه استایل مناسبی به خودرو بدهد. مکانیزم الکترونیکی این سقف، زمان باز و بسته شدن آن را به 11 ثانیه رسانده است که 6 ثانیه پیشرفت در مقابل مدل 650S Spider داشته است و عملکرد کنترل آن تا سرعت 51 کیلومتر بر ساعت قابل اجرا می باشد.

در نتیجه عملکرد این مدل مشابه به مدل کوپه می باشد. این خودرو به زمان 2.9 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و 7.9 ثانیه برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو با سقف باز 323 کیلومتر بر ساعت و با سقف بسته 339 کیلومتر بر ساعت می باشد. موتور این خودرو همچنین تغییر نداشته است و از همان موتور 8 سیلندر v شکل به حجم 4 لیتر با توربوی دوقلو استفاده شده است که قدرت 710 اسب بخار و 568 نیوتن متر گشتاو را تولید میکند.

با این حال 49 کیلوگرم اضافی، تنها چیزی نیست که این ماشین بیشتر از مدل کوپه ی خود دارد. در واقع مک لارن برای هر کیلوای که به وزن این خودرو اضافه شده، 580 یورو هم به قیمت آن اضافه کرده است این در حالی است که قیمت مدل کوپه از 208,600 یورو و قیمت مدل Spider از 237,000 یورو شروع می شود.


منابع:

Autocar.co.uk

Topgear.com

Evo.co.uk

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.