وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / بوگاتی La Voiture Noire: گرانترین خودروی جدید دنیا

بوگاتی La Voiture Noire: گرانترین خودروی جدید دنیا

بوگاتی La Voiture Noire اولین بار در نمایشگاه Geneva Motor Show به نمایش گذاشته شد. این خودرو طرحی مدرن است از ماشین شخصی جین بوگاتی به نام "Type 57 SC Atlantic" که در جنگ جهانی دوم ناپدید شد. این ورژن جدید، به مناسبت سالگرد 110 سالگی این کمپانی فرانسوی می باشد که از آن تنها یک نمونه ساخته شده است.

La Voiture Noire دارای بدنه ی دست ساز از فیبر کربن می باشد و از خصوصیات بوگاتی هایی مانند دیو پیروی می کند ولی این بار در سطحی کاملا جدید و منحصر به فرد. این خودرو از همان پیشرانه ی W16 با حجم موتور 8.0 لیتر و 4 توربو که در مدل های شیرون، شیرون اسپرت و دیو استفاده شده، بهره می برد، که توان تولید 1500 اسب بخار و 1600 نیوتن متر گشتاور را دارد.

این بوگاتی در حال حاضر به قیمتی معادل 12.3 میلیون دلار به فروش رسیده که با احتساب مالیات، قیمت آن به 18.7 میلیون دلار می رسد، که این مبلغ از خودروی رولزرویس سوئپ‌ تیل که به قیمت 13 میلیون دلار به فروش رسیده بود، سبقت گرفته است.

 


منابع:

Autocar.co.uk

Motor1.com

Newatlas.com

Bmwblog.com

Thesupercarblog.com

Esquireme.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.