وبلاگ / طرح های معماری / اپن اسکای ولبون، فرانسه

اپن اسکای ولبون، فرانسه

"اُپن اِسکای وَلبون" یک مجموعه تجاری مسکونی در کشور فرانسه می باشد. این مجموعه توسط "جیانی رانالو" طراحی شده است تا پروژه ای بی همتا در این کشور باشد.
این مجتمع تجاری در زمینی به مساحت 100.000 متر مربع ساخته خواهد شد که 60.000 متر مربع فروشگاه ها و 20.000 متر مربع را واحدهای اداری در برخواهند گرفت. علاوه بر آن یک هتل هیلتون به مساحت  10.000 متر مربع، 5000 متر مربع رستوران، 3000 متر مربع سالن های کنفرانس در این مجموعه ساخته خواهند شد. تمامی آن ها با 2800 فضای پارکینگ در سه طبقه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

در این مجموعه مثلثی شکل باز که با مناطق جنگلی پیرامون و یک دریاچه بزرگ مرکزی ادغام شده است، فروشگاه ها در دو طبقه گسترش می یابند و پارکینگ خودرو ها تماما در زیر زمین قرار می گیرند. طبیعت بار دیگر در همه جای این پروژه نمایان می شود و تراس رستوران های مجموعه دارای چشم انداز زیبایی به سوی دریاچه مرکزی خواهند بود.

 

 

 

مرکز خرید "اُپن اسکای" همچنین دارای فضایی برای فروش مواد غذایی خواهد بود که در اختیار کشاورزان محلی قرار می گیرد تا محصولات خود را بفروشند.
انتظار می رود این پروژه عظیم در سال 1398 افتتاح شود.

 

 

 

 


منابع:

www.yesicannes.com

www.compagniedephalsbourg.com

www.gianniranaulo.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.