وبلاگ / طرح های معماری / هتل مورفوس، چین

هتل مورفوس، چین

هتل مورفوس که در در ماکائو چین واقع می باشد، توسط گروه معماری زاها حدید طراحی و در ماه ژوئن سال 2018 بازگشایی شده است.
 معماران با استفاده از فونداسیون موجود، برج های40 طبقه ای با دو مسیر دسترسی اصلی را طوری طراحی کردند که در طبقه همکف به هم متصل می باشند، سپس از هم دیگر جدا شده و در بام مجددا به یکدیگر ارتباط پیدا می کنند. فضای میان این دو برج را یک آتریوم مرتفع تشکیل داده است، به گونه ای که رستوران ها در راستای پل ها و مسیر های ارتباطی تعبیه گردیده اند. در مجموع 770 اتاق مهمان، سوئیت و ویلا های رو به آسمان، همراه با اسپا و استخر روباز در این هتل وجود دارند.

12 آسانسور شیشه ای دور تا دور این هتل قرار گرفته اند که دارای دید 360 درجه از مجسمه های داخل و همچنین فضای شهر ماکائو می باشند. سطح پیشرفته براق پوسته خارجی، نور خورشید را کاهش می دهد و اسکلت اجرا شده در حجم این مجتمع باعث ایجاد سایه در ساختمان می گردد. مورفوس بخشی از "شهر رویاها" در ماکائو می باشد.
"شهر رویاها" مجموعه ای تفریحی است که متعلق به گروه  Melco Resorts and Entertainment می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.dezeen.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.