وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / کشتی تفریحی msc seaside

کشتی تفریحی msc seaside

Seaside یک کشتی کروز است که برای شرکت MSC Cruises ساخته شده است. اولین مدل از نسل بعدی کشتی های ساحلی و بزرگترین کشتی کروزی است که توسط سازنده ایتالیایی Fincantieri ساخته شده و شامل یک آکوا پارک سفارشی است که توسط گروهی از شرق کانادا به نام WhiteWater طراحی و ساخته شده است. این کشتی از آبان سال 95 خدمات خود را آغاز کرد.

 سیساید به گونه ای طراحی شده تا میهمانان را به دریا نزدیک کند. این کشتی شامل انواع اتاق های مسکونی، 9 رستوران، 20 کافه و سالن، تعداد زیادی مکان های عمومی و فضای باز می باشد. مناظر منحصر به فرد ساحلی در اطراف کشتی دارای انواع مختلفی از فضاهایی برای خرید، غذاخوری، آفتاب گرفتن و... می باشد، همچنین آسانسورهای پانورامیک و پیاده روی شیشه ای Infinity Bridges منظره ای نفس گیر را به نمایش گذاشته است.
در تم فضای باز کشتی، پارک جنگلی و ماجراجویی AquaVenture،Adventure Trail Ropes ، اسپا و مجموعه ورزشی alfresco و طولانی ترین zipline دریایی، تعبیه شده است. MSC Seaside با 3 استخر و 2 سالن بولینگ، کلوپ بازی کودکان، رستوران های متعدد و موارد مفرح و سرگرم کننده دیگر، رضایت سرنشینان خود را جلب میکند.

 


منابع:

Logitravel.co.uk

Cruiseline.com

Wikipedia.org

Msccruisesusa.com

Avidtravelgeek.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.